آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ
چکیده مقاله :

برای فعال کردن و استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ با ما در این مقاله همراه باشید تا آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ را به شما آموزش بدهیم.

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ

استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ با توجه به اینکه نینتندو سوییچ جزء رقیب‌های کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس بوده، بسیار پرطرفدار است؛ چراکه شما به راحتی می‌توانید نینتندو سوییچ را راحت‌تر حمل کرده و به سادگی در هر مکانی از آن استفاده کنید. با توجه به تحریم‌های ایران گیفت کارت‌های نینتندو سوییچ بهترین کار برای استفاده از خدمات پریمیوم نینتندو سوییچ است.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ

 

نکات مهم قبل از خرید فعالسازی گیفت کارت

شما قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ باید یک سری نکات را مدنظر داشته باشید. سعی کنید در هنگام خرید و فعال کردن گیفت کارت کشور اکانت خود را چک کنید و با در نظر گرفتن ریجن گیفت کارت خود را تهیه کنید. اگر ریجن یا همان کشورها یکی نباشند کدی که خریداری کرده‌اید در اکانت شما مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. برای Redeem کردن گیفت کارت‌ها باید آی پی اکانت خود را به کشور اکانت تغییر دهید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که برای ساختن اکانت می‌توانید از طریق سایت شرکت نینتندو و برنامه تغییر آی پی استفاده کنید. اینگونه ثبت نام شما به راحتی انجام خواهد شد.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ

 

مراحل فعال کردن گیفت کارت نینتندو از طریق کنسول

برای فعال کردن و استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ باید وارد حساب کاربری خود شوید و به قسمت Nintendo eShop مراجعه کنید و سپس در منوی HOME روی گزینه Add Funds کلیک کنید. حال می‌توانید Redeem a Nintendo eShop Card را انتخاب کنید. در کادری که مشاهده می‌کنید باید گیفت کارت را وارد کرده و ok را بزنید تا شارژ انجام گردد. البته برای انجام شارژ شما می‌توانید Scan QR Code و همچنین اسکن تصویر گیفت هم استفاده کنید.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ

 

فعالسازی گیفت کارت های نینتندو از طریق وب سایت Nintendo

برای فعال‌ سازی و استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ از طریق وب سایت Nintendo باید در ابتدا وارد این سایت شوید و از قسمت بالای صفحه سمت راست وارد اکانت خود شده یا ثبت نام کنید. وقتی وارد اکانت خود می‌شوید از طریق منو گزینه MY Nintendo را می‌توانید فعال کنید. صفحه‌ ای برای شما باز می‌شود که به واسطه آن باید روی My Nintedo کلیک کرده و استارت بزنید تا این چنین به صفحه بعدی هدایت شوید و سپس در قسمت منو Redeem a point code را انتخاب کرده تا در صفحه بعدی بتوانید کد گیفت کارت را وارد کنید.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ

 

ردیم گیفت کارت نینتندو سوییچ بدون خرید گیم

در برخی از شرایط شما قصد خرید بازی ندارید و تنها می‌خواهید که گیف کارت خود را فعال کنید. در این شرایط برای استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ صفحه Nintendo eShop را به سمت پایین باید اسکرول کرده و روی گزینه Enter Code کلیک کنید. سپس در کادری که مشاهده می‌ کنید کد گیفت کارت را وارد کرده و Ok را بزنید.

 

آموزش استفاده از گیفت کارت نینتندوسوییچ

 

سخن پایانی

در مورد روش‌های استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ با شما صحبت کردیم. کنسول‌ های بازی نینتندو سوئیچ جزء کنسول‌ های دستی هستند که در بازار گیم طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌ اند. نینتندو سوییچ محصولاتی را ارائه می‌ کند که برای استفاده از این محصولات شما می‌ توانید از گیفت کارت استفاده کنید. توجه داشته باشید که تفاوتی در روش استفاده از گیفت کارت در سایت و کنسول وجود ندارد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب