ایردراپ داگز لیست شد!

0 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
ایردراپ داگز لیست شد!
چکیده مقاله :

ایردراپ داگز یکی از پرطرفدارترین ایردراپ های تلگرام است که بر اساس سن حساب کاربری و فعالیت هایی که تا لحظه ی ورود به داگز انجام شده توکن میدهد.

ایردراپ داگز چیست؟

داگز از جدیدترین ایردراپ های تلگرام است که با ورودش طوفان به پا کرد. توکن DOGS یک میم‌کوین است که بر روی بلاکچین (TON) ساخته شده و به طور خاص برای کاربران تلگرام طراحی شده تا به طور یکپارچه با این پلتفرم ادغام شود. این توکن از شخصیت محبوب "Spotty" الهام گرفته است، که یک کاراکتر میم است که توسط پاول دورف خلق شده است.

توکن DOGS با استفاده از فرهنگ میم‌ ها، تجربه‌ ای جذاب و سرگرم‌کننده برای جامعه خود ایجاد کرده است. با پایگاهی رو به رشد از بیش از 50 میلیون کاربر و تمرکز قوی بر روی ابتکارات جامعه ‌محور، $DOGS  به یکی از سریع‌ ترین میم ‌کوین ‌های با تم سگ تبدیل شده است که از Dogecoin و Shiba Inu پیروی می‌کند. همچنین، این توکن به عنوان یکی از ویروسی ‌ترین مینی ‌اپلیکیشن‌های تلگرام، پس از Hamster Kombat و TapSwap، به عنوان یک بازیگر کلیدی در فضای میم ‌کوین‌ها، به ویژه در اکوسیستم تلگرام، شناخته می‌شود.

ایردراپ داگز چگونه کار می کند؟

توکن DOGS به منظور پاداش دادن به کاربران فعال تلگرام از طریق مینی‌اپ تعاملی خود بر روی این پلتفرم طراحی شده است. در اینجا نحوه مشارکت در این پروژه توضیح داده شده است:

  • جمع‌آوری توکن‌های DOGS: با تعامل با ربات تلگرام DOGS، کاربران می‌توانند توکن‌هایی بر اساس سن و فعالیت حساب‌های تلگرامی خود کسب کنند. مشترکین تلگرام پریمیوم و کاربران قدیمی ("OGs") از پاداش‌های اضافی برخوردار می‌شوند، که این توکن را به یک توکن واقعی جامعه‌محور تبدیل می‌کند.
  • مشارکت در جامعه: توکن DOGS بر اساس مشارکت فعال جامعه رشد می‌کند. کاربران تشویق می‌شوند که به کانال‌های تلگرام بپیوندند، دوستان خود را دعوت کنند و وظایف مختلف را در اکوسیستم DOGS تکمیل کنند تا درآمد توکن‌های خود را افزایش دهند.

ایردراپ داگز چگونه کار می کند؟

 

داگز کی لیست می شود؟

صرافی ارز دیجیتال OKX به عنوان اولین صرافی، اعلام کرده است که توکن DOGS (ایردراپ داگز) را برای معاملات در بازار اسپات و فیوچرز به صورت پیش‌عرضه لیست خواهد کرد. اکنون در تاریخ 14 اگوست 2024 (24 مرداد) خبرها حاکی از آن است که ایردراپ داگز در صرافی OKX لیست شده است.

 

نحوه اتصال کیف پول داگز به تون کیپر

ابتدا اپ تون کیپر را از سایت اصلی و یا گوگل پلی دانلود نمایید. سپس کیف پول خود را طبق مراحل گفته شده راه اندازی کنید و عبارات بازیابی را در جایی یادداشت کنید تا در صورت حذف شدن ولت دارایی موجود در تون کیپر را از دست ندهید.

حال می توانید ربات داگز را به ولت اتصال دهید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب