تاریخ لیست شدنtop swap

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
تاریخ لیست شدنtop swap
چکیده مقاله :

این بازی برای کاربران این امکان را فراهم می کند که با بازی در تلگرام و ضربه زدن روی یک آیکون شروع به استخراج تپ سواپ کنند. همراه ما باشید تا تاریخ لیست شدنtop swap را بررسی کنیم.

تاریخ لیست شدنtop swap

تپ سواپ نیز مانند بازی همستر کامبت و نات کوین از بازی‌های تلگرام است که در بین افراد محبوبیت بالایی دارد. این بازی رقابتی بسیار جذاب بوده و مانند سایر همتایان خود از عناصر اجتماعی و تعاملی تلگرام استفاده می‌کند. در بازی همستر، بازیکنان خود مسئول نظارت کردن بر صرافی مجازری ارز دیجیتال خود هستند با این تفاوت که تپ سواپ رویکرد متفاوتی را در این رابطه ارائه می‌کند. در این بازی کاربران باید باید با مدام ضربه زدن روی صفحه گوشی هوشمند خود سعی کنند سکه‌های بیشتری را جمع کنند. این سادگی بازی برای کاربران بسیار لذت بخش است و به همین دلیل افراد زیادی تشویق با انجام این بازی می‌شوند.

 

خرید گیفت کارت تلگرام پرمیوم

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

عملکرد تپ سواپ به چه شکل است؟

این بازی برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که با بازی در تلگرام و ضربه زدن روی یک آیکون شروع به استخراج تپ سواپ کنند. مکانیزم استخراج Tap مشابه بازی نات کوین است. در این بازی کاربران با ضربه زدن و استخراج توکن بیشتر می‌توانند رتبه خود را بالاتر ببرند. در ادامه نیز با کسب کوین‌های بیشتر می‌توانند با توجه به تعداد کلیک‌های خود از دیگر کاربران جلو بزنند. از طرفی کاربران می‌توانند برای کسب توکن‌های بیشتر، دیگر کاربران را دعوت به این بازی کنند و از این طریق پاداش دریافت کنند.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

تاریخ لیست شدن تپ سواپ چه زمانی است؟

این روزها پروژه‌های نوظهور زیادی در دنیای پر جنب و جوش و پرتحرک ارزهای دیجیتال به چشم می‌آید که هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی هستند و از این طریق کاربران و سرمایه گذاران را به سمت خود جلب می‌کنند. کشف ربات‌ها که به شکل ناعادلانه در حال به دست آوردن کسب سهم بودند از جمله مشکلات تعویق این برنامه در زمان اعلام لیست شدن زمان اولیه این برنامه در صرافی‌ها شد. بازی تپ سواپ براساس مدل ضربه زدن بر بستر بلاکچین تون طراحی شده است و به کاربران این اجازه را می‌دهد که با کلیک‌های ساده و پی در پی سکه جمع آوری کنند و از این راه به درآمد برسند.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

البته زمان لیست شدن این بازی در صرافی‌ها ابتدا به دلیل برخی از مشکلات به تعویق افتاد. اما تیم توسعه دهنده زمان لیست شدن این بازی در صرافی‌ها را 30 می 2024 (10 خرداد 1403) اعلام کرده است. اما بازهم به دلیل کشف ربات‌ها که در پی کسب سهم ناعادلانه بودند و در روند بازی به توزیع توکن لطمه زیادی می‌زدند این زمان هم باز به تعویق افتاد. تاریخ جدید لیست شدن این بازی در صرافی‌هابه 1 جولای 2024(11 تیر 1403 خرداد) تغییر پیدا کرد.

 

قیمت گیفت کارت یوتیوب پرمیوم

 

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

از کجا باید زمان لیست شدن تپ سواپ را فهمید؟

به طور حتم با این سؤال مواجه می‌شوید که چطور باید از زمان لیست شدن بازی تپ سواپ در صرافی‌های با خبر شد؟ چند راه برای دانستن این موضوع وجود دارد که عبارتند از:

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

عضو شدن در کانال‌های رسمی تپ سواپ

تیم توسعه تپ سواپ در شبکه‌های اجتماعی خود از جمله تلگرام، اینستاگرام و توییتر اطلاعات مربوط به لیست شدن در صرافی‌ها را به اشتراک می‌گذارد و بنابراین یکی از راه‌های دانستن زمان لیست شدن این بازی، عضو شدن در کانال‌های رسمی تپ سواپ است. برای عضویت در این کانال و با خبر شدن از اطلاعات بهتر است ابتدا به سایت رسمی تپ سواپ مراجعه کنید و در آنجا عضو کانل شوید.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

پیگیری کردن اخبار و بروزرسانی های وبسایت تپ سواپ

تیم تپ سواپ اخبار و اطلاعات مربوط به این بازی از جمله پیشرفت در پروژه و تاریخ لیست شدن بازی را در وب سایت خود به روزرسانی می‌کند. بنابراین با پیگیری اخبار بروزرسانی شده می‌توان از زمان لیست شدن این بازی در صرافی‌ها مطلع شد.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

بررسی وبسایت‌های خبری و انجمن‌های ارز دیجیتال

اکثر انجمن‌های ارز دیجیتال معتبر و همچنین وب سایت‌های خبری، اخبارهای مربوط به پروژه‌های جدید این بازی را پوشش می‌دهند. بنابراین برای دانستن زمان لیست شدن این بازی در صرافی‌ها شما می‌توانید وب سایت‌های خبری و انجمن‌های ارز دیجیتال را رصد کنید.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

آیاTapSwapیک سرمایه گذاری خوب به حساب می‌آید؟

به طور حتم در زمان شروع بازی با این سؤال مواجه می‌شوید که ایا با انجام این بازی می‌توان به یک سرمایه گذاری خوب دست یافت؟ توصیه ما به شما این است که با توجه به راهنمایی زیر پیش بروید تا راحت‌تر بتوانید برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در این بازی تصمیم گیری کنید.

تحقیق و بررسی : قبل از سرمایه گذاریو شروع بازی TapSwap بهتر است ابتدا در رابطه با این بازی اطلاعات جامعی کسب کنید. با بررسی و تحقیق می‌توانید از نحوه عملکرد، تیم حمایتی آن و چشم اندازهای آینده آن اطلاعات مفیدی را جمع آوری کنید و بعد در رابطه با انجام این بازی تصمیم بگیرید.

ارزیابی ریسک : معمولاً در ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری ریسک بالایی دارد. بنابراین قبل از سرمایه‌گذاری در این بازی باید میزان پولی که قرار است از دست بدهید را ارزیابی کنید و تنها روی مبالغی که توانایی از دست انها را در بازی دارید هدف‌گذاری کنید.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

مشخص کردن اهداف سرمایه گذاری

 در سرمایه‌گذاری بهتر است قبل از هر چیز اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کنید و متناسب با آن سرمایه‌گذاری کنید.

 

کنترل احساسات

به طور معمول بازارهای ارز دیجیتال بسیار متلاطم هستند؛ از این رو بهتر است از اتخاذ تصمیم‌گیری‌های احساسی اجتناب کنید و تنها به برنامه سرمایه گذاری خود فکر کنید.

 

تاریخ لیست شدنtop swap

 

سخن پایانی                                                                 

اگر شما هم این روزها مشغول بازی تپ سواپ هستید و منتظرید که زودتر در صرافی‌ها لیست شود پس باید گوش به زنگ باشید و اخبار آن را دنبال کنید. ما به صورت حدودی تاریخ لیست شدن این توکن را اعلام کردیم اما موثق‌ترین اخبار را بهتر است از طریق سایت‌ها و راه‌های ارتباطی تپ سواپ پیگیری کنید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب