تاریخ لیست شدن همستر کمبات

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
تاریخ لیست شدن همستر کمبات
چکیده مقاله :

بازی همستر کمبات جزء ترندترین موضوعات امروز درمیان بسیاری از مردم جهان است. اما سوالی که خیلی ها به دنبال جوابش هستند اینه که تاریخ لیست شدن همستر کمبات چه تاریخی است؟ با ما همراه باشید این موضوع را بررسی کنیم.

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

همسرکمبات یک بازی تلگرامی به حساب می‌آید که با وارد شدن به تلگرام و ضربه زدن روی صفحه همستر می‌توانید از این طریق سکه جمع آوری کنید. در این بازی شما تنها با ضربه زدن روی صفحه، سکه جمع آوری می‌کنید. این بدین معناست که در این بازی شما نه حساب بانکی به آن متصل کرده‌اید و نه اینکه اطلاعات خود را به برنامه می‌دهید. بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که احتمال کلاهبرداری در آن کم است و خطری شما را تهدید نمی‌کند به جزء اینکه زمان زیادی را از شما می‌گیرد. با این حال این بازی این روزها بسیار محبوب شده است و اگر به اطراف خود نگاه کنید متوجه می‌شوید که افراد دور شما چه در گوشه و کنار خیابان، تاکسی‌ها، ایستگاه‌ها مترو، اتوبوس‌ها و هر جای دیگر مشغول این بازی هستند و مدام بر صفحه گوشی خود ضربه می‌زنند.

 

خرید گیفت کارت گوگل پلی 2 دلاری

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

کسب درآمد از بازیHamster Kombat

این بازی تلگرامی این روزها تازه وارد بازار شده است و جالب است بدانید در عرض کمتر از چند ماه توانسته تنها در این زمان کم بیش از 1 میلیون کاربر را به سمت خود جذب کند. با این حال این نشان دهنده میزان تقاضای بالا برای این اپلیکیشن و سایر بازی‌های وب است. این بازی با هدف ایجاد روش درآمدی طراحی شده است تا کاربران بتوانند توانایی مالی خود را تقویت کنند و از طرفی موجب پایدار مالی از طریق کسب درآمد از طریق صرافی‌ها نیز می‌شود.این بازی با هدف ارائه دادن راهکارهای خلاقانه و ایده‌های جذاب بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار و صرافی‌های مختلف شده است.

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

اعلام زمان لیست شدن همسترکامبت

باتوجه به نقشه راهی که در وب سایت رسمی همستر کامبت منتشر شده است تاریخ لیست این بازی در صرافی‌ها تیر و مرداد 1403 است. البته تیم توسعه این بازی برخی از اقدامات اولیه را انجام می‌دهد و هنوز به طور قطع زمان دقیق و قطعی لیست شدن این بازی را اعلام نکرده است. این بازی با ارائه یک بازی ساده با پتانسیل کسب درآمد از جمله بازی‌های جذاب تلگرام مبتنی بر بلاکچین است. این بازی به دلیل سادگی مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفته است و گیمرها و علاقمندان ارز دیجیتال می‌توانند برای کسب درآمد جانبی خود این بازی را انجام دهند.

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

لیست شدن همستر کمبات برای کاربران به چه معناست؟

لیست شدن این بازی در صرافی‌های برای کاربران دارای معانی مختلفی به شرح زیر است.

مشارکت در جامعه: توزیع توکن‌ها بین افراد فعال جامعه در واقع به معنی حرکتی برای پاداش دادن به کاربران به منظور تعامل و وفاداری آن‌ها است.

تجربه بازی پیشرفته: با ادغام این بازی با $HMSTR در اقتصاد موجب بهبود تجربه بازیکنان می‌شود.

افزایش دسترسی: لیست شدن این بازی در صرافی‌ها موجب دسترس مخاطبان بیشتر به این بازی می‌شود و در نتیجه فرصت‌های سرمایه گذاری و معاملاتی نیز بیشتر فراهم می‌شود.

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

نحوه آماده شدن برای لیست شدن این بازی در صرافی‌ها به چه شکل است؟

بررسی واجد شرایط بودن: کاربران باید واجد شرایط بودن خود را از استخر تأمین کننده همستر بررسی کنند تا از این طریق بتوانند در توزیع توکن شرکت کنند.

کیف پول متصل: قبل از هر چیز اطمینان یابید که کیف پول شما آمادگی لیست شدن این بازی را دارد.

بروز باشید: بروز باشید و آخرین اخبار و اطلاعات را از اطلاعیه‌های رسمی همستر کامبت به دست‌ آورید.

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

استراتژی‌های موفقیت‌آمیز در بازی همستر کمبت چیست؟

برای موفقیت در بازی همستر کمبات باید از استراتژی‌های مختلفی کمک گرفت. این استراتژی‌ها عبارتند از:

 

فعال بودن

یکی از بهترین استراتژی در پیش گرفتن در میان ارتشی از بازیکنان، فعال بودن و انجام وظایف روزانه و باخبر شدن از رویدادهای ویژه آن روز است. انواع متنوعی از جوایز در این بازی وجود دارد که تنها افرادی می‌توانند آن را دریافت کنند که هر روز در این بازی فعال باشند. به طور مثال اگر 10روز پیاپی به طور مداوم به این بازی سر بزنید شما در مجموع حدود 8 میلییون سکه می‌توانید دریافت کنید. البته پیدا کردن کدهای مورس و کارت‌های کمبوی روزانه نیز در کسب سکه بیشتر می‌تواند به شما کمک کند.

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

تعامل با بازی و فعالیت در جامعه

در بازی همستر به همان میزان که فعال باشید می‌توانید دوستان بیشتری را به این بازی دعوت کنید و توکن بیشتری را به عنوان جایزه دریافت کنید.در این بازی با دعوت کردن هر کدام از دوستانتان شما 5000 توکن جایزه دریافت خواهید کرد و از طرفی با فعالیت بیشتر به طور مسلم توکن بیشتری نیز جایزه خواهید گرفت. البته دنبال کردن تسک ها و عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی موجب رشد شما در بازی همستر می‌شود.

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

ارتقای کارت‌ها و همستر

یکی از استراتژی‌های موفق در این بازی این است که به جای زحمت و ضربه زدن پی در پی بر روی سکه و دریافت کم سکه شما می‌توانید از طریق آپدیت عدد profit per hour خود را بالاتر ببرید؛ بنابراین شما بدون اینکه زمان زیادی را تلف کنید می‌توانید از این طریق سکه زیادتری را جمع آوری کنید. البته نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که شما حداکثر هر سه الی 4 ساعت باید مجدد به بازی سر بزنید و توکن های استخراج شده را به راحتی جمع آوری کنید.

 

 

سی دی کی بازی اساسین کرید والهالا نسخه استاندارد

 

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

 

سخن پایانی

همستر کمبات یکی از بازی‌های پرطرفدار در تلگرام است که این روزها بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. هنوز زمان رسمی لیست شدن این بازی به صورت رسمی اعلام نشده است و همه چیز بر پایه حدس و گمان به سر می‎برد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در خصوص زمان لیست شدن همستر کامبت حتما راه‌های ارتباطی اختصاصی این بازی را پیگیری کنید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب