زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی
چکیده مقاله :

امروزه بسیاری از شما عزیزان مشغول بازی کردن و جمع کردن سکه با ایردراپ های تلگرامی هستید و این سوال برای شما پیش می آید که چه زمانی لیست می شوند. با ما در این مقاله همراه باشید تا زمان لیست شدن پرطرفدارترین این توکن هارو بررسی کنیم.

زمان لیست شدن توکن ایردراپ‌های تلگرامی

در چند سال اخیر ایردراپ‌های مختلفی به وجود آمدند که بسیاری از افراد برای کسب درآمد از آنها استفاده می‌کنند. بسیاری از کاربران بعد از مدت‌ها بازی این سوال برایشان ایجاد می‌شود که چه زمانی توکن‌های آنها در صرافی‌ها لیست می‌شود؟ به دلیل تنوع بالایی که توکن ایردراپ‌های تلگرامی دارد در نتیجه هر کدام از آنها در زمان خواصی لیست می‌شوند.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

 البته در نظر داشته باشید در حال حاضر برای برخی از آنها زمان مشخصی در نظر گرفته نشده است اما احتمالاتی داده می‌شود که در چه زمانی می‌توان آنها را در صرافی‌های معتبر بین‌المللی یا داخلی خرید و فروش کرد. در ادامه در مورد زمان دقیق یا تقریبی لیست شدن برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین توکن‌های ایردراپ تلگرامی برای شما صحبت می‌کنیم.

 

گیفت کارت تلگرام پرمیوم

 

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ همستر (5 مهر)

ایردراپ همستر یک مینی آپ است که در بستر تلگرام قرار داشته و کاربران از طریق بازی و کلیک کردن روی آن می‌توانند سکه به دست بیاورند. البته این پروژه اعلام کرده که تنها ملاک محاسبه ایردراپ تعداد سکه نیست و پرافیت در ساعت نیز می‌تواند در پیشرفت کاربران نقش داشته باشد. طبق جلسه زنده‌ای که با نمایندگانی از همستر کامبت و TON در پلتفرم X انجام شد این ایردراپ به احتمال زیاد در نیمه اول ماه میلادی جولای عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق صرافی‌های معتبر آن را خرید و فروش کنند.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

 اما در حال حاضر کاربران باید در اولین قدم جهت دریافت ایردراپ همستر اقدام به اتصال کیف پول خود به حساب کاربری کنند. علاوه بر این، طبق نظر بسیاری از متخصصان و تحقیقات انجام شده، قیمت این توکن با نوسانات زیادی روبرو است اما باید صبر کنیم تا زمان دقیق عرضه و خرید و فروش آن مشخص شود تا مشخص شود قیمت دقیق آن چقدر است.

ایردراپ Hamster Kombat همزمان با لیست شدن توکن HMSTR در بایننس و دیگر صرافی‌های بزرگ خواهد بود. این رویداد برای 26 سپتامبر 2024، ساعت 12 ظهر به وقت جهانی (UTC) یعنی (5 مهر) برنامه‌ریزی شده است. در اینجا جزئیات کلیدی راه‌اندازی توکن آمده است:
کل عرضه توکن: 100,000,000,000 HMSTR.

 

خرید گیفت کارت

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ تپ سواپ (11 مهر)

ایردراپ تپ سواپ را می‌توانیم یک ربات کلیکی مانند نات کوین معرفی کنیم که استخراج آن کمی سخت بوده و در حال حاضر بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. در چند روز گذشته تپ سواپ در یک پست در پلتفرم X اعلام کرد که قصد دارد توکن TapSwap را در بلاکچین TON راه‌اندازی کند. در مورد تاریخ و زمان لیست شدن این توکن باید بگوییم که هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما با این حال یک روزشمار در وب سایت بایننس در مورد این توکن قرار داده شده است.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

 این روزشمار به این موضوع اشاره دارد که در زمان مشخصی فرصت جهت دریافت بونوس 600 دلاری مربوط به تپ سواپ پایان می‌یابد. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که به احتمال زیاد تپ سواپ پس از گذشت این روزشمار که در نیمه دوم تیر ماه است عرضه و لیست می‌شود. البته برخی دیگر نیز احتمال داده‌اند که تپ سواپ در Launchpool بایننس مطرح و لیست می‌شود.

TapSwap قرار است قبل از 30 اکتبر 2024 در صرافی‌ های بزرگ لیست شود و به این ترتیب قابلیت دیده شدن و دسترسی آن افزایش یابد. با عرضه کل 18 میلیارد توکن، پیش‌بینی می‌شود که قیمت TapSwap در محدوده 0.03 تا 0.06 دلار قرار گیرد. 

تاخیر در رویداد تولید توکن (TGE) به کاربران زمان بیشتری می‌دهد تا از طریق ماینینگ توکن‌ها را جمع‌ آوری کنند، که به افزایش درآمدهای احتمالی در آینده کمک می‌کند.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ یس کوین

یس کوین یک بازی تلگرامی است که شما باید انگشت خود را روی صفحه کشیده تا سکه دریافت کنید؛ این پروژه جوایزی را نیز به صورت دوره‌ای با انجام رقابت اعضا و ماموریت‌های خاص اهدا می‌کند که کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در مورد زمان عرضه و لیست کردن باید بگوییم که منابع رسمی و غیر رسمی هنوز تاریخی معرفی نکردند و به احتمال زیاد تیم این پروژه چند روز قبل از رویداد و آغاز خرید و فروش توکن در صفحه رسمی خود، اطلاع رسانی می‌کنند و کاربران می‌توانند از آن اطلاع پیدا کنند. به همین دلیل دنبال کردن صفحات این تیم برای شکارچیان ایردراپ ضرورت دارد.

 

قیمت سی دی کی

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ بلوم

در مورد زمان لیست شدن ایردراپ بلوم باید بگوییم که همانند بیشتر ارزها هنوز تاریخ دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است با این حال برخی از متخصصان و افرادی که در این زمینه تجربه دارند عنوان کرده‌اند که در سه ماهه سوم سال 2024 یعنی از اواخر اردیبهشت ماه تا اوایل مهر ماه سال 1403 احتمال عرضه و لیست شدن این پروژه وجود دارد. بلوم را می‌توانیم یک بازی تلگرامی و صرافی غیرتمرکز نوآورانه معرفی کنیم که بر بستر تلگرام فعالیت کرده و بسیاری از کاربران مایل هستند از زمان دقیق لیست شدن آن اطلاع پیدا کنند تا بتوانند اقدام به خرید و فروش آن نمایند. همانطور که گفته شد باید منتظر بمانیم تا تیم پشتیبانی آن زمان مشخص لیست شدن آن را مشخص کنند.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ کتیزن

بازی کتیزن نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی است که طرفداران زیادی داشته و در حال حاضر اکثر کاربران آن منتظر لیست شدن این بازی هستند. در حال حاضر و طبق بسیاری از صحبت‌ها تاریخ لیست شدن و عرضه این بازی 10 تیر سال 1403 اعلام شده است و پس از این تاریخ، کاربران می‌توانند توکن بازی را خرید و فروش کنند.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

در نظر داشته باشید امکان خرید و فروش این ارز از صرافی‌های معتبر از جمله صرافی اوکی اکسچنج وجود دارد و کاربران می‌توانند در این صرافی در ابتدا اقدام به انتقال توکن‌های کتیزن کرده و سپس آنها را در صرافی ذکر شده به فروش برسانند. شما می‌توانید سکه‌هایی را که در داخل این بازی به دست آورده‌اید پس از لیست شدن در صرافی به توکن‌های CATS تبدیل نمایید.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ پیکسل ورس

ایردراپ پیکسل ورس را می‌توانیم به یک بازی وب 3 مربوط بدانیم که بر اساس فناوری بلاکچین ایجاد شده است. در این بازی بازیکنان می‌توانند اقدام به تشکیل جوخه کرده و در نبردها شرکت نمایند و پس از برنده شدن جوایز خود را به صورت سکه دریافت کنند. در مورد زمان لیست شدن ایردراپ پیکسل ورس هنوز اطلاعاتی در دست نیست. با این حال برخی از متخصصین عنوان کردند که بین ماه‌های مرداد تا شهریور سال 1403 زمان لیست شدن آن است. اما باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که چه زمانی می‌توان برای لیست کردن و خرید و فروش سکه‌های این بازی اقدام کرد.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

ایردراپ ممفای

در مورد زمان لیست شدن ایردراپ ممفای در حال حاضر تاریخ دقیقی ارائه نشده است با این حال برخی منابع غیر رسمی عنوان کردند که احتمال دارد این پروژه در آگوست سال 2024 لیست شود. نقشه راه این ارز که در وب سایت رسمی آن انتشار پیدا کرده است به لیست شدن آن در برخی صرافی‌ها در سه ماهه سوم سال اشاره دارد. علاوه بر این، در چند وقت اخیر شاهد رشد جامعه ممفای هستیم که این موضوع نیز ممکن است نشان از نزدیک بودن زمان لیست شدن آن داشته باشد. البته باید در نظر بگیرید که حدس و گمان‌ها هیچ تضمینی جهت لیست شدن آن ندارد و باید منتظر ارائه یک تاریخ دقیق توسط این تیم باشیم.

 

خرید اکانت اسپاتیفای

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد زمان لیست شدن 7 مورد از توکن‌های ایردراپ‌ تلگرامی صحبت کردیم. توجه داشته باشید بسیاری از آنها زمان مشخصی برای لیست شدن ایردراپ‌های خود مشخص نکردند و برای اینکه از زمان دقیق آن اطلاع پیدا کنید نیاز است تا منابع رسمی مربوط به هر کدام از آنها را دنبال کنید.

 

زمان لیست شدن توکن ایردراپ های تلگرامی

 

 در نظر داشته باشید تا از زمان دقیق لیست شدن توسط منابع رسمی مطمئن نشده‌اید از خرید و فروش ارزهای خود توسط افراد سودجو و کلاهبردار خودداری کنید. برای خرید و فروش ایردراپ‌های مورد نظر نیاز است تا صرافی‌های معتبر را انتخاب کرده و اطلاعات خود را به خوبی در این زمینه بالا ببرید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

user-maral

مینو فتح الله زاده

1403/05/06

مقاله از همه نظر خیلی عالی بود مرسی. ولی ای کاش مشخص میشد کی لیست میشن

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/08

ممنون از لطف شما، ما فقط به معرفی ایردراپ های معتبر و زمان احتمالی لیست شدن شان خواهیم پرداخت و زمان دقیق لیست شدن این ایردراپ ها توسط ارائه دهنده های خود ایردراپ مشخص خواهد شد. 

user-maral

پرستو شریفی

1403/05/06

میشه لطفا باقی ایردراپ های معتبر را هم معرفی کنید؟

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/08

بله حتما، در آینده ایردراپ های معتبر دیگری را هم معرفی خواهیم کرد. 

user-maral

شهرام کاچکولی

1403/05/06

سلاممم ممنون بابت مقاله مفیدتون، فقط چرا لیست نشدن ؟ پس کی لیست میشه؟

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/08

سلام وقتتون بخیر

ممنون از لطف شما، ما فقط به معرفی ایردراپ های معتبر و زمان احتمالی لیست شدن شان خواهیم پرداخت و زمان دقیق لیست شدن این ایردراپ ها توسط ارائه دهنده های خود ایردراپ مشخص خواهد شد. 

user-maral

نسترن عابدی

1403/05/06

مرسی بابت مقالە خوبتون. ایردراپ دیگە ای هست کە معرفی کنید؟

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/08

ممنون از لطف شما، ایردراپ های معتبر دیگری هم در آینده معرفی خواهیم کرد. 

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب