آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس
چکیده مقاله :

ایکس باکس گلد به عنوان یک سرویس اشتراک آنلاین ایکس باکس دسترسی کاربران به محتوای انحصاری را فراهم کرده. با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای آن را با هم بررسی کنیم.

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس موضوعی است که در این مطلب پیرامون آن صحبت می کنیم و توضیحات لازم در مورد ایکس باکس گلد، مزایای گلد ایکس باکس و نحوه ورود و عضویت در اکانت ایکس باکس گلد ارائه می گردد.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

ایکس باکس گلد چیست؟

ایکس باکس گلد به عنوان یک سرویس اشتراک آنلاین ایکس باکس، امکان دسترسی کاربران که اغلب گیمر هستند را به محتوای انحصاری مانند بازی های رایگان، دسترسی به بازی های چند نفره آنلاین و تخفیف در خریدهای دیجیتال را فراهم آورده است. توجه داشته باشید، برای دسترسی به بازی های آنلاین که تحت وب و به صورت گروهی و دسته جمعی انجام می گیرد، نیاز به نسخه ایکس باکس گلد مایکروسافت دارید. در چنین مواردی به اکانت ایکس باکس نیاز دارید ولی توجه داشته باشید که اکانت شما باید شارژ شده باشد تا بتوانید به بازی های پولی دسترسی پیدا کنید.

البته با تهیه اکانت ایکس باکس گلد می توانید به برخی از بازی های آفلاین به صورت رایگان دست پیدا کنید.

 

با خرید گیفت کارت بازی، به دنیای هیجان و امکانات بی‌پایان بازی ها دست پیدا کنید.

 

 

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

همچنین با این اکانت می توانید اعضای خانواده را اضافه کنید به طوری که همه آن ها به خدمات و بازی های آنلاین دسترسی داشته باشند. در چنین مواردی لازم نیست اعضای خانواده به صورت تک تک، اکانت خریداری کنند، بلکه همه می توانند از یک اکانت استفاده کنند.

 

خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد

در مورد این سوال که خرید ایکس باکس گلد ارزش دارد یا نه؛ باید بگوییم که به عنوان یک گیمر مشتاق با خرید ایکس باکس گلد امکان انجام بازی ها به صورت آنلاین فراهم می شود و هم می توانید به محتواهای انحصاری همچون بازی های رایگان هر ماه و تخفیف در خریدهای دیجیتال دست پیدا کنید. با خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد و با توجه به نوع کارت و مدت زمان صادر شده، اکانت شما شارژ شده و تا مدت تعیین شده، می توانید به بازی های آنلاین دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که گیفت کارت ایکس باکس گلد دارای تاریخ انقضا و محدودیت زمانی است و با پایان اعتبار، باید یک گیفت کارت دیگر خریداری نمایید.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

مزایای استفاده از اکانت گلد ایکس باکس

از جمله مزایای استفاده از اکانت گلد ایکس باکس می توانیم به دسترسی به بازی های آنلاین گروهی و چند نفره، امکان چت و گفتگو در بازی، دسترسی به بازی های آفلاین رایگان، دسترسی به فیلم و سریال و دسترسی چند نفره اعضای خانواده ها به بازی های آنلاین اشاره کنیم.

 

دسترسی به بازی های آنلاین

کاربران در صورت خرید اکانت گلد ایکس باکس یا اکانت نقره ای ایکس باکس لایو، می توانند به بازی های آنلاین در دسته بندی های مختلفی دست پیدا کنند و آنلاین بازی کنند.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

 امکان گفتگو در بازی های آنلاین

یکی از مزایای استفاده از اکانت گلد ایکس باکس امکان چت و گفتگو  در بازی ها است. البته کاربران می توانند با اتصال به اکانت های پیام رسان و تماس همچون اسکایپ، به گفتگوی تصویری با دوستان نیز بپردازند.

 

دسترسی به بازی های آفلاین رایگان

کاربران با تهیه اکانت ایکس باکس گلد می توانند به تعدادی از بازی های آفلاین به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. در این جا منظور از بازی های آفلاین، بازی هایی است که هر چند ماه یکبار توسط مایکروسافت به صورت رایگان در اختیار کاربرانی قرار می گیرد که دارای اکانت لایو ایکس باکس هستند. در حالت عادی، ارزش بازی ها به 4 تا 60 دلار می رسد که برای دسترسی به آنها باید هزینه آن ها را پرداخت کنید.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

شما با تهیه اکانت لایو ایکس باکس مایکروسافت می توانید در طول یکسال تقریبا به 6 بازی آفلاین به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.

 

دسترسی به فیلم و سریال

کاربران با اکانت گلد ایکس باکس می توانند به صورت آنلاین به هزاران فیلم و سریال دسترسی داشته باشند.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

دسترسی چند نفره اعضای خانواده

کاربران به وسیله اکانت گلد ایکس باکس می توانند اعضای خانواده خود را به اکانت اضافه کنند و به صورت گروهی به بازی ها دسترسی پیدا کرده و از بازی های چند نفره و جمعی لذت ببرند.

 

 

نکته : گیفت کارت‌ یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای هدیه دادن و همچنین خرید آنلاین هستند. این کارت‌ها که در انواع مختلف و برای استفاده در پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های مختلف ارائه می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که بدون نگرانی از انتخاب دقیق محصول، به دوستان و خانواده‌تان آزادی انتخاب بدهید. با گیفت کارت‌ها می‌توانید از خدمات مختلفی همچون بازی‌های آنلاین، اپلیکیشن‌ها، موسیقی، فیلم و حتی کتاب‌های الکترونیکی بهره‌مند شوید.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

نحوه استفاده از اکانت ایکس باکس گلد

برای شارژ اکانت ایکس باکس گلد دقیقا همان مراحلی طی می شود که برای شارژ کردن یک اکانت معمولی هم لازم است.

  1. عضویت و ورود به اکانت ایکس باکس: عضویت و ورود به اکانت ایکس باکس گلد مانند عضویت و ورود نسخه عادی ایکس باکس است. توجه داشته باشید اگر اکانت داشته باشید کافیست با آدرس ایمیل و رمز عبور که قبلا انتخاب کرده اید، وارد اکانت شوید. با ورود به اکانت، گیفت کارت گلد ایکس باکس را خریداری نمایید.
  2. تغییر ریجن اکانت به آمریکا: بهترین ریجن برای خرید گیفت کارت، کشور آمریکا است. برای این کار باید وارد تنظیمات پروفایل و اکانت ایکس باکس خود شوید و ریجن را روی آمریکا قرار دهید.
  3.  خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد: بعد از خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد یک کد 25 رقمی دریافت می کنید و می توانید اشتراک آن را روی کنسول بازی یا کامپیوتر ویندوزی خود فعال کنید. قبل از خرید به مدت زمان اشتراک و اکانت توجه داشته باشید. بعد از پرداخت مبلغ خرید گیفت کارت ایکس باکس گلد، کد ردیم در قالب ایمیل برای شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که ایکس باکس گلد با اشتراک های گلد 48 ساعته، یک هفته، 14 روزه، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله به فروش می رسند.
  4. وارد کردن ردیم گلد ایکس باکس: استفاده از گیفت کارت گلد ایکس باکس به دو صورت امکان پذیر است؛ استفاده در کنسول و استفاده از طریق وب.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

توجه داشته باشید برای وارد کردن ردیم کد در کنسول بازی باید وارد کنسول خود شوید. بعد از ورود به اکانت خود روی STORE کلیک کنید. سپس وارد صفحه ای می شوید که می توانید کد 25 رقمی ردیم کد را وارد کنید تا اکانت شما شارژ شود. با فعال شدن گیفت کارت می توانید به مدت زمانی که کد اعتبار دارد و اکانت شما شارژ شده، به بازی های آنلاین دسترسی داشته باشید.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

برای وارد کردن ردیم گلد ایکس در وب سایت ابتدا باید وارد سایت ایکس باکس شوید و سپس روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و گزینه Redeem Code را انتخاب نمایید، سپس وارد صفحه ای می شوید که باید کد ردیم را وارد نموده و بعد از کلیک روی دکمه NEXT می توانید از اکانت طلایی ایکس باکس استفاده کنید.

 

آموزش استفاده از ایکس باکس گلد و مزایای گلد ایکس باکس

 

جمع بندی

ایکس باکس گلد یکی از سرویس های محبوب گیمرها محسوب می شود. این سرویس مخصوص کاربرانی است که می خواهند بازی های جمعی و گروهی را به صورت آنلاین تجربه کنند. در این مطلب به نحوه استفاده و فعالسازی ایکس باکس گلد پرداختیم. همچنین توضیح دادیم که کاربران با اشتراک طلایی ایکس باکس لایو می توانند به بازی های چند نفره آنلاین و تخفیف های انحصاری بازی های فروشگاه مایکروسافت دسترسی داشته باشند. البته می توانند به بازی های رایگان که هر ماه از سوی مایکروسافت معرفی می شوند، دسترسی پیدا کنند.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب