چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟
چکیده مقاله :

امروزه کمپانی بزرگ اپل امکانات ویژه ای را برای کاربران خود درنظر گرفته که بعضی از این برنامه ها و امکانات پولی می باشند. با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم.

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

یکی از سوالاتی که اغلب کاربران برنامه های اپل با آن روبه رو هستند این است که چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟برای جواب این سوال؛ پیشنهاد می کنیم که با این مطلب همراه باشید در ادامه در مورد این موضوع توضیحات لازم ارائه می گردد. امروزه کمپانی بزرگ اپل با عرضه محصولات باکیفیت توانسته است سهم بزرگی از بازار محصولات الکترونیکی و دیجیتالی را به خود اختصاص دهد. از جمله محصولات شرکت اپل می توانیم به گوشی و آیپد دارای سیستم عامل متفاوت از سایر گوشی ها اشاره کنیم.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

نحوه دسترسی به برنامه های اپل

کاربران جهت نصب برنامه بر روی گوشی خود ابتدا باید به اپ استور مراجعه و سپس برنامه مورد نظر خود را از طریق گزینه جستجو، پیدا و آن را دانلود و نصب کنند. البته لازم به ذکر است که گاهی قبل از دانلو برنامه مورد نظر، باید آن را خریداری نمایید. به عبارت دیگر، برای دسترسی به برنامه های پولی و درون برنامه ای باید از گیفت کارت اپل استفاده کنید. به عبارتی؛ پرداخت هزینه برنامه ها به وسیله گیفت کارت اپل انجام می گیرد.

 

خرید گیفت کارت

 

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

نحوه خرید برنامه پولی در آیفون

  • ابتدا بر روی آیکون App Store کلیک کرده و سپس وارد صفحه اصلی برنامه می شوید.
  •  در ادامه باید نام برنامه مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد نمایید.
  • بعد از پیدا کردن برنامه مورد نظر خود، بر روی آن کلیک نموده تا جزئیات بیشتری از برنامه برای شما قابل مشاهده باشد.
  • در قسمت جزئیات، قیمت برنامه را بررسی کنید.
  • برای خرید برنامه باید روی دکمه خرید کلیک نموده و تأیید پرداخت را فشار دهید.
  • سپس اطلاعات حساب کاربری شما خواسته می شود که باید رمز عبور و نام کاربری خود را وارد و تأیید کنید.
  • برای پرداخت هزینه خرید برنامه مورد نظرتان، کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد نمایید.
  • بعد از تأیید خرید، می توانید برنامه را دانلود و نصب کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که از گیفت کارت اپل می توانید برای خرید برنامه های پولی در اپ استور، دریافت خدمات، موسیقی و بازی استفاده نمایید. گیفت کارت اپل تاریخ انقضا ندارد و به صورت ارزهای رایج بین المللی از قبیل دلار آمریکا، پوند انگلستان، یورو اروپا و غیره عرضه می شود.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

به طور مثال اگر برای خرید اشتراک یک برنامه به پرداخت مبلغ 10 دلار نیاز دارید ابتدا باید گیفت کارت 10 دلاری آیتونز اپل را خریداری کنید و سپس کد 16 رقمی گیفت کارت را در اپل ایدی خود وارد کنید. مشاهده می کنید که اپل آیدی شما 10 دلار شارژ می شود. در ادامه باید به برنامه مورد نظر خود بروید و روی خرید اشتراک 10 دلاری آن کلیک نمایید، خرید انجام می شود و هزینه خرید محصول از شارژ اپل آیدی شما کسر می گردد. حالا شما موفق به خرید محصول از اپل شده اید.

 

قیمت گیفت کارت ایتونز

 

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

انواع گیفت کارت

از جمله گیفت کارت ها می توانیم به گیفت کارت های رایج یعنی گیفت کارت اپل، گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت فروشگاه های اپل اشاره کنیم.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

گیفت کارت اپل

 گیفت کارت اپل یکی از محبوب ترین گیفت کارهای کمپانی اپل محسوب می شود. این گیفت کارت شامل یک کد 16 رقمی است که کاربر با خرید آن می تواند حساب کاربری اپل یا اپل ایدی خود را شارژ کند و اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نماید. کاربران به وسیله گیفت کارت اپل می توانند از فروشگاه های اپل همچون آپ استور و آی بوک آیتونز، محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین می توانند حساب کاربری آیتونز خود را شارژ نمایند. دسترسی به گیفت کارت های اپل به صورت فیزیکی فقط در آمریکا، کانادا و استرالیا امکان پذیر است و سایر کاربران باید نسخه مجازی آن را خریداری کنند.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

گیفت کارت های اپل در قیمت های مختلف عرضه می شود و از ارزهای رایج بین المللی پشتیبانی می کند. برای کاربران ایرانی که امکان دسترسی به مستر کارت و سایر روش های خرید محصولات اپل فراهم نیست، استفاده از گیفت کارت اپل بهترین گزینه محسوب می شود.

 

گیفت کارت آیتونز

آیتونز به عنوان فروشگاه اختصاصی اپل خدمات مختلفی همچون فیلم، موسیقی، پادکست، ویدئو و تم مخصوص آیفون را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران برای دسترسی به این خدمات باید گیفت کارت آیتونز را خریداری کنند.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

گیفت کارت فروشگاه های اپل

گیفت کارت اپل با گیفت کارت فروشگاه های اپل متفاوت است. گیفت کارت فروشگاه های اپل صرفا برای خرید محصولات فیزیکی اپل کاربرد دارد، این نوع گیفت کارت در چهار رنگ عرضه می شود. همچنین استفاده از آن فقط در فروشگاه های حضوری و آنلاین اپل امکان پذیر است. برای مثال کاربران در کشورهای فرانسه، سنگاپور، آلمان، سوئیس و چند کشور دیگر، امکان خرید آنلاین از فروشگاه های اپل برای محصولات فیزیکی این کمپانی را ندارند. خرید صرفا از طریق گیفت کارت و به صورت حضوری امکان پذیر است. در حالی که در برخی کشورها خرید آنلاین با استفاده از گیفت کارت فروشگاه های اپل امکان پذیر است.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

توجه داشته باشید که مبلغ محصول باید به اندازه شارژ گیفت کارت شما باشد و فراموش نکنید که استفاده از این نوع گیفت کارت فقط  به فروشگاه های اپل اختصاص دارد.

 

چگونه در آیفون برنامه پولی بخریم؟

 

جمع بندی

برای دانلود و نصب برخی برنامه های اپل که رایگان نیستند باید به اپ استور مراجعه کنید و آنها را خریداری نمایید. در چنین مواردی باید از گیفت کارت استفاده نمایید. اگر گیفت کارت نداشته باشید به ندرت می توانید از اپ استور برنامه های مورد نظر خود را خریداری نمایید. گیفت کارت ها نوعی کارت هدیه محسوب می شوند که دارای مبالغ و کاربردهای مشخصی هستند.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب