چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟
چکیده مقاله :

گیفت کارت گوگل پلی یک نوع کارت اعتباری است که کاربر از طریق شارژ آن می تواند از امکانات ویژه گوگل پلی استفاده کند. در این مقاله نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی را بررسی می کنیم.

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

گیفت کارت گوگل پلی این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که آنها بتوانند از طریق یک کد اعتبار، اکانت خود را در سایت های مختلف شارژ کنند. توجه داشته باشید که کدها با توجه به نوع سایت در میزان رقم اعداد و حروف متفاوت هستند. به طور مثال در سرویس هایی مثل اپل، کدها به صورت 15 رقمی ارائه می شود در حالی که در سرویس هایی همچون ایکس باکس، کدها 25 رقمی هستند. اگر قصد دارید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید و با روش استفاده از آن آشنا شوید، بهتر است با این مطلب همراه باشید.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

گوگل پلی چیست؟

فروشگاه گوگل پلی یا پلی استور (Google Play) یک برنامه است که دسترسی به نرم افزارهای موجود در سیستم عامل اندروید را که شامل انواع برنامه و بازی است، برای کاربران فراهم نموده است. توجه داشته باشید که فروشگاه گوگل پلی فقط مخصوص برنامه های سیستم عامل اندروید نیست بلکه کاربر می تواند علاوه بر برنامه و بازی به آرشیو جامعی از کتاب های الکترونیکی نیز دسترسی داشته باشد.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گیفت کارت گوگل پلی یک نوع کارت اعتباری است که کاربر از طریق شارژ آن و وارد کردن ارقام حک شده روی کارت در پلتفرم اختصاصی گوگل پلی، می تواند از امکانات آن استفاده کند. توجه داشته باشید که گوگل پلی مراحل پیچیده تری برای ایرانیان ضمن وارد کردن گیفت کارت لحاظ نموده است. اما شما به شیوه زیر می توانید گیفت کارت گوگل پلی را در حساب کاربری خود وارد نمایید. این مرحله را به دو روش می توانید انجام دهید.

  • در مرحله اول فعالسازی گیفت کارت گوگل پلی توسط وب سایت گوگل پلی انجام می گیرد.
  • در مرحله دوم فعالسازی به وسیله اپلیکیشن گوگل پلی صورت می گیرد.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

مزایای خرید گیفت کارت گوگل پلی

به وسیله گیفت کارت گوگل پلی می توانید اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را خریداری کنید. بعد از خرید باید گیفت کارت را فعال نمایید. در ادامه مطلب در مورد فعالسازی گیفت کارت گوگل پلی و نحوه استفاده از آن توضیحات لازم ارائه می گردد. توجه داشته باشید هنگام استفاده از گیفت کارت گوگل پلی باید از وی پی ان آمریکا استفاده کنید. همچنین آدرس منزل در اکانت شما باید به آمریکا تغییر یابد، در غیر اینصورت گوگل متوجه ایرانی بودن شما می شود. اگر قصد دارید از برنامه های گوگل پلی و خدمات آن استفاده نمایید و محصولات مورد نظر خود را از گوگل پلی خریداری کنید باید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید. در چنین مواقعی نیاز به افتتاح حساب ویزا یا مستر نمی باشد و شما به وسیله گیفت کارت گوگل پلی اقدام به خرید می کنید.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

ویژگی های گیفت کارت گوگل پلی

بعد از خرید گیفت کارت گوگل پلی و فعالسازی آن می توانید اکانت خود را شارژ کنید. از جمله ویژگی های گیفت کارت گوگل پلی می توانیم به شارژ حساب گوگل پلی به صورت آنلاین، امکان خرید تمام نرم افزارهای پلی استور، دسترسی به برنامه های گوگل استور، امکان هدیه دادن به دیگران، قابلیت پرداخت درون برنامه ای و نداشتن تاریخ انقضا و استفاده بدون محدودیت زمانی اشاره کنیم.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

انواع گیفت کارت گوگل پلی

در حال حاضر، تنوع گیفت کارت ها خیلی زیاد است به طوری که برای هر پلتفرم می توانید از گیفت کارت اختصاصی آن پلتفرم استفاده کنید. به طور مثال گیفت کارت پلی استیشن می تواند یک هدیه ارزشمند برای دوستان شما باشد.

افراد می توانند گیفت کارت های گوگل پلی را در اعتبارات دلاری مختلف خریداری نمایند. تنوع قیمت گیفت کارت ها از 10 دلار شروع و به کارت های 200 دلاری می رسد.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

برای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی، بعد از خرید کارت به صورت آنلاین، کد اختصاصی به ایمیل شما که در حساب کاربری خود وارد کرده اید، ارسال می شود. برای گیفت کارهایی که به صورت حضوری خریداری می شوند و فیزیکی هستند برای اینکه به کد اختصاصی که روی کارت درج شده دسترسی پیدا کنید باید فویل نقره ای روی کارت را خراش دهید تا کد قابل مشاهده باشد.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

 استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در موبایل

در روش اول ابتدا وارد حساب گوگل خود شوید و سپس اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. در ادامه باید در صفحه اصلی گوگل پلی، به بخش پروفایل خود رفته و از منوی باز شده باید گزینه Payment & Subscriptions را انتخاب نمایید و سپس گزینه Redeem gift  را انتخاب و کد گیفیت کارت گوگل پلی خود را وارد کنید.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در کامپیوتر شخصی

در این روش باید با حساب کاربری خود وارد گوگل پلی شده و سپس وارد لینک google.com/redeem شوید. پنجره ای باز می شود که شما باید کد اختصاصی خود را وارد کنید. سپس باید روی دکمه Redeem کلیک نمایید.

 

چگونه از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنیم؟

 

جمع بندی

در این مطلب توضیح دادیم که امروزه گیفت کارت ها به عنوان به روزترین کارت های هدیه، امکان استفاده از پلتفرم های مختلف را بدون محدودیتی در پرداخت ارزی، فراهم نموده اند. گیفت کارت گوگل پلی یکی از گیفت کارت های محبوب و در عین حال پرطرفدار است. افراد با شارژ کردن گیفت کارت گوگل پلی می توانند انواع اپلیکیشن ها، کتاب ها، آهنگ ها و موارد مورد نظر خود را از فروشگاه گوگل پلی خریداری کنند. هم چنین این نکته نیز قابل ذکر است خرید گیفت کارت گوگل پلی از طریق توزیع کنندگان آنلاین، به صورت حضوری یا آنلاین امکان پذیر است.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب