چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟
چکیده مقاله :

گیفت کارت استیم از ساده ترین و بهترین راه ها برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است. در این مقاله چگونگی استفاده از گیفت کارت استیم را بررسی می کنیم.

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

با استفاده از گیفت کارت استیم نیازی به داشتن حساب های بانکی بین المللی نیست و می توانید با اعتبار کارت های هدیه یا گیفت کارت، اکانت کاربری خود را در پلتفرم استیم شارژ کنید. اگر علاقمند هستید که در مورد نحوه استفاده از گیفت کارت استیم، اطلاعات لازم را کسب نمایید، با این مقاله همراه شوید.

علاقمندان به بازی مخصوصا بازی های چند نفره و بازی های گروهی برای خرید بازی های استیم و استفاده از آپشن های مختلف، باید هزینه آن را پرداخت کنند اما به جای اینکه حساب ویزا یا مستر برای خود افتتاح کنند می توانند به وسیله گیفت کارت استیم، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

توجه داشته باشید که بعد از خرید گیفت کارت و بعد از فعالسازی آن می توانید اکانت خود را به اندازه همان مبلغ شارژ کنید.

شما می توانید از مجموعه متنوع بازی های استیم استفاده کنید. همچنین به امکاناتی از قبیل نصب بازی ها، آپدیت خودکار بازی ها، بازی آنلاین چند نفره، خرید آیتم های درون بازی و چت صوتی دسترسی دارید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

ویژگی های گیفت کارت استیم

از جمله ویژگی های گیفت کارت استیم می توانیم به دسترسی نامحدود، خرید نامحدود و سازگاری بر روی هر دستگاه و پلتفرمی اشاره کنیم. در ادامه مطلب در مورد هر کدام از این گزینه ها توضیحات لازم ارائه می گردد.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

دسترسی نامحدود

با خرید گیفت کارت استیم، کاربر به هزاران بازی دسترسی مستقیم دارد. همچنین خرید بازی با استیم گیفت امکان پذیر است. ذخیره روی فضای ابری و آپدیت بازی ها از جمله خدماتی است که با خرید گیفت کارت استیم ممکن است.

 

خرید نامحدود

ایجاد و خرید اضافات ویژه بازی ها با استفاده از گیفت کارت استیم امکان پذیر است.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

سازگاری

از کلیه امکانات گیفت کارت استیم می توانید بر روی هر دستگاه و پلتفرمی استفاده کنید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

نحوه ساخت اکانت استیم

اگر اکانت در پلتفرم استیم ندارید باید یکسری مراحل ساده را طی کنید برای ساخت حساب کاربری، قبل از هر چیز باید IP اینترنت و کشور انتخابی شما در اکانت کاربری، با ریجن گیفت کارت یکسان باشد.

  • برای این کار باید وارد سایت store.steampowered.com شوید.
  • سپس در قسمت بالای صفحه گزینه login را انتخاب کنید. همچنین در ادامه باید برای ساخت حساب کاربری جدید، روی گزینه Join Steam کلیک کنید تا به صفحه تکمیل فرم ثبت نام وارد شوید. سپس در صفحه فرم ثبت نام یک آدرس ایمیل معتبر وارد می کنید. در ادامه هم باید نام کشور را انتخاب کنید.
  • برای موافقت با قوانین سایت استیم باید تیک گزینه موافقم را بزنید و بعد از تکمیل کردن تمامی فیلدها باید روی گزینه Continue کلیک کنید.
  •  توجه داشته باشید برای تأیید آدرس پست الکترونیکی باید وارد ایمیل خود شوید. ایمیلی که از طرف فروشگاه آمده را باز نموده و روی گزینه Create My Account کلیک می کنید.
  • در ادامه باید یک نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنید.
  • سپس روی گزینه Continue Sign_Up کلیک کرده تا اکانت کاربری شما ایجاد شود.
  • به وسیله نام کاربری و رمز عبور می توانید در اپلیکیشن های ویندوز و موبایل وارد حساب کاربری خود در استیم شوید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

نحوه فعال نمودن اکانت استیم

برای فعال نمودن اکانت استیم و برای اینکه بتوان از فروشگاه استیم بازی خریداری نمود لازم است تا قسمت کیف پول اکانت فعال گردد. برای فعال کردن کیف پول باید مقداری ارز از طریق کارت های اعتباری و گیفت کارت به حساب استیم خود انتقال دهید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

نحوه تعیین ریجن پلتفرم استیم

برای تعیین ریجن اکانت استیم باید طبق مراحل زیر عمل کنید

  1. ابتدا در سایت steam وارد حساب کاربری خود شوید
  2. سپس از سمت راست بالای سایت بر روی پروفایل خود کلیک نمایید و از بین گزینه ها، قسمت Account details را انتخاب کنید.
  3. در ادامه باید وارد صفحه بعدی شوید و روبه روی گزینه Country می توانید کشور یا ریجن اکانت خود را ببینید. به عبارت دیگر، در این بخش می توانید ریجن خود را تغییر دهید. به طور مثال اگر می خواهید از گیفت کارت استیم ترکیه استفاده کنید، در بخش کشور، باید ترکیه را انتخاب کنید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

نکات مهم در مورد خرید گیفت کارت استیم

اینکه واحد ارزی گیفت کار چیست، اهمیتی ندارد چون هنگام فعالسازی مقدار آن تبدیل به معادل ارز در ریجن اکانت شما می گردد. کاربران می توانند هر 10 روز یک بار ناحیه اکانت خود را تغییر دهند اما هر بار نیاز به IP منطقه جدید و یک آدرس پستی از آن منطقه می باشد.

توجه داشته باشید استفاده از برنامه های تغییر IP فقط هنگام فعال سازی و تعیین ریجن لازم است. سپس می توانید بدون استفاده از آن ها اقدام به استفاده از گیفت کارت استیم و یا خرید از استیم کنید.

پیش از خرید در ریجن های ارزان قیمت توجه کنید تا بازی قفل منطقه ای و پشتیبانی تنها از یک زبان نداشته باشد.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

روش استفاده از گیفت کارت استیم

بعد از دریافت پین کد گیفت کارت استیم، باید وارد حساب کاربری خود در سایت استیم شوید و آن را ردیم کنید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

مدت اعتبار گیفت کارت استیم

گیفت کارت های استیم بدون تاریخ انقضا و محدودیت زمانی است و افراد می توانند هر زمان که نیاز داشتند، آن ها را ردیم کنید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

قیمت گیفت کارت استیم

قیمت گیفت کارت ها متفاوت است و نوع ارز انتخابی و میزان اعتبار در قیمت تأثیرگذار است. برای مثال هزینه گیفت کارت با ریجن آمریکا را باید با نرخ دلار روز حساب کنید.

 

چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد گیفت کارت استیم صحبت کردیم و اینکه گیفت کارت استیم به عنوان یک کارت هدیه الکترونیکی به افراد این امکان را می دهد که ارز دیجیتالی را به حساب استیم خود انتقال دهند و برای خرید نرم افزارها، بازی ها و محتواهای دیجیتالی در پلتفرم استیم، از آن استفاده کنند.

گیفت کارت های استیم در مقادیر مختلف ارز از قبیل دلار، یورو و پوند عرضه می شوند که شامل یک کد منحصربه فرد است که بر روی یک کارت فیزیکی چاپ شده است. افراد می توانند کد را وارد تا مقدار معادل آن به کیف پول حساب استیم آنها اضافه شود تا بتوانند از آن برای خرید محصولات مورد نظر خود استفاده کنند.

همچنین در این مقاله در مورد نحوه فعال نمودن اکانت استیم، نحوه تعیین ریجن پلتفرم استیم، نحوه خرید گیفت کارت استیم، قیمت و مدت اعتبار آن توضیحاتی ارائه گردید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب