تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا
چکیده مقاله :

یکی از سرویس های شرکت اپل که برای خریداران در نظر گرفته، گیفت کارت اپل است که بسیار کاربردی میباشد، در این مقاله همراه شما هستیم تا تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا را بررسی کنیم.

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

یکی از سرویس های شرکت اپل که برای خریداران در نظر گرفته شده است؛ گیفت کارت اپل است. کاربران می توانند برای خرید محصولات اپل و استفاده از آن از گیفت کارت اپل استفاده کنند.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت یک کارت کاغذی یا دیجیتالی است که بر روی آن یکسری کد درج شده است و به وسیله کد می توان اقدام به خرید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت اپل نمود. همچنین به کمک گیفت کارت اپل می توانید هزینه سرویس های اشتراکی را پرداخت کنید.

البته از گیفت کارت اپل امریکا و کانادا به عنوان کارت هدیه دیجیتال نام برده می شود که در ریجن های مختلف عرضه می شود. گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا جز محبوب ترین ریجن های گیفت کارت اپل محسوب می شوند. با این وجود قصد داریم در این مطلب به تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا بپردازیم. شرکت اپل در کشورهای مختلفی فعالیت دارد در نتیجه گیفت کارت های مخصوص آن کشورها را اراده می دهد.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

بین این دو نوع گیفت کارت اپل تفاوت هایی وجود دارد که می توانیم به تفاوت در محتوا، تفاوت در قیمت و تفاوت در ارز اشاره کنیم.

تفاوت در محتوا

گیفت کارت اپل امریکا و کانادا از نظر ظاهری شبیه هم می باشند در حالی که از نظر محتوا با هم تفاوت دارند. به این صورت که اپل استور امریکا در مقایسه با اپل استور کانادا دارای طیف گسترده تری از محصولات می باشد.

همچنین اپل استور آمریکا دامنه وسیعی از محصولات نرم افزاری را پوشش می دهد در حالی که اپل استور کانادا حجم محتوای کمتری را در برمی گیرد.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

تفاوت در ارز

ارز موجود در گیفت کارت اپل امریکا با گیفت کارت اپل کانادا متفاوت است. به این صورت که اعتبار ارزی موجود در گیفت کارت اپل امریکا براساس دلار امریکا است در حالی که گیفت کارت اپل کانادا براساس دلار کانادا شارژ شده است. همچنین اگر اپل آیدی شما بر روی امریکا تنظیم شده باشد نمی توانید از گیفت کارت اپل کانادا استفاده کنید و باید گیفت کارت امریکا را خریداری نماید.

 

تفاوت در قیمت

اینکه قیمت کدام یک از این دو گیفت کارت بیشتر یا کمتر است؛ به نوسانات ارزی در داخل کشور بستگی دارد.

بنابراین قیمت گیفت کارت های اپل امریکا و کانادا با توجه به نسبت ارزش ریال به دلار امریکا و دلار کانادا تغییر پیدا می کند.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل

از گیفت کارت اپل برای شارژ آیدی استفاده می شود و دارای کاربردهای مختلفی است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

کاربران با خرید گیفت کارت اپل می توانند اقدام به خرید اپلیکیشن های آیفون نمایند. همچنین ساخت اکانت پریمیوم سایر وب سایت ها و خرید فیلم و موسیقی از آیتونز به وسیله گیفت کارت امکان پذیر است. به عبارت دیگر، افراد می توانند با خرید گیفت کارت اپل و شارژ حساب آیتونز اقدام به خرید اپلیکیشن های غیر رایگان اپل کنند. همچنین ساخت اکانت پرمیوم در سایت های خارجی با وصل کردن گیفت کارت آیتونز به حساب خود امکان پذیر است. به وسیله گیفت کارت امکان دانلود موسیقی و فیلم های مورد علاقه در گوشی و تبلت وجود دارد.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

نحوه انتخاب گیفت کارت

انتخاب گیفت کارت برای هر پلتفرم یا استور، باید براساس کشور اکانت شما صورت گیرد. به عبارت دیگر، کشور گیفت کارت باید همان کشور اکانت شما باشد. به طور مثال اگر کشور اکانت شما آمریکا باشد، قیمت محصولات را در استور بر حسب دلار مشاهده می کنید. همچنین در چنین مواقعی فقط می توانید از گیفت کارت کشور آمریکا استفاده کنید.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

انواع گیفت کارت اپل

 گیفت کارت اپل استور: به نسخه فیزیکی گیفت کارت اپل، گیفت کارت اپل استور گفته می شود که از آن معمولا برای خرید محصولات سخت افزاری اپل همچون ایرباد، اپل آیپاد، گوشی های آیفون، ساعت اپل و گجت های پوشیدنی استفاده می شود.

 گیفت کارت اپل آیتونز: به نسخه مجازی گیفت کارت اپل، اپل آیتونز گفته می شود و این نوع گیفت کارت اپل برای پرداخت هزینه نسخه های پریمیوم اپ استور و عضویت یا تمدید سرویس های اشتراکی اپل کاربرد دارد.

نحوه خرید گیفت کارت اپل: خرید گیفت کارت اپل به روش های مختلفی از قبیل خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی اپل، خرید از آپ استور و خرید گیفت کارت فیزیکی از فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر می باشد. در کشور ایران به خاطر وجود تحریم ها بسیاری از سرویس ها، گیفت کارت در اختیار کاربران ایرانی قرار نمی دهند و در چنین مواقعی خرید گیفت کارت فقط از طریق شرکت های واسط امکان پذیر است. وقتی کاربر اقدام به خرید گیفت کارت مجازی اپل می کند، رمز 16 رقمی برای وی به صورت ایمیل یا پیامک ارسال می شود. چنین گیفت کارتی کاملا اعتباری بوده و با توجه به میزان شارژ، قیمت آن متفاوت است.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

نکاتی که قبل از خرید گیفت کارت اپل باید مد نظر قرار گیرد:

سقف اعتبار گیفت کارت

گیفت کارت های اپل در مبالغ مختلف از 5 دلار الی 100 دلار عرضه می گردند. به طور مثال اگر گیفت کارت 5 دلاری اپل را خریداری کنید فقط می توانید سرویس های اپل و نسخه پریمیوم اپ استور تا سقف اعتباری 5 دلار را خریداری کنید.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

موقعیت جغرافیایی یا ریجن کارت

شرکت اپل خدمات متعددی به مردم کشورهای مختلف دنیا ارائه می دهد در نتیجه نقاط مختلف جهان را به ریجن های متعددی همچون ریجن آمریکا و ریجن اروپا دسته بندی نموده است.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

اطمینان از اصالت گیفت کارت

وب سایت های متعددی در زمینه عرضه گیفت کارت فعالیت دارند و در این میان برخی از وب سایت ها دارای نماد اطمینان و اصالت تجاری نیستند. در نتیجه حاضر به پاسخگویی به خریداران در صورت بروز مشکلاتی از قبیل عدم فعال سازی گیفت کارت نیستند. بنابراین بهتر است از وب سایت های معتبر، گیفت کارت اپل را خریداری کنید.

 

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

 

جمع بندی

قبل از خرید گیفت کارت توجه داشته باشید که محتوای مد نظر شما در کدام ریجن وجود دارد تا متناسب با آن گیفت کارت خریداری نمایید. اینکه گیفت کارت اپل امریکا بهتر است یا گیفت کارت اپل کانادا بستگی به نیاز شما دارد و در هر صورت شما می توانید از گیفت کارت های شرکت اپل استفاده کنید. در این مطلب به تفاوت بین این دو نوع گیفت کارت اپل پرداختیم و همچنین در مورد مقایسه آن ها از نظر ارز موجود در داخل کارت ها، تفاوت در محتوا که با استفاده از آن دست به خرید می زنید و تفاوت در قیمت این دو گیفت کارت اپل صحبت نمودیم.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب