بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت
چکیده مقاله :

در این مقاله، تمام نکاتی را که یک بازیکن باید در مورد فورتنایت بداند، جمع آوری کرده ایم. سعی کنید تمام موارد را به خاطر بسپارید و تمرین کنید تا پیشرفت خیلی سریعی داشته باشید.

بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت

بازی‌های رایانه‌ای مختلفی ساخته شده‌اند که هر کدام از ویژگی‌هایی برخوردار هستند. یکی از این بازی‌ها فورتنایت است که محبوبیت زیادی داشته و بین 50 بازی برتر سال قرار گرفته است. این بازی به عنوان سوم شخص شوتینگ بوده و در تمام پلتفرم‌هایی که در دنیا موجود است می‌توان آن را اجرا کرد.

 

معرفی آیتم بازی فورتنایت

بازی فورتنایت آیتم‌های مختلفی دارد که بازیکن می‌تواند از آن‌ها استفاده کند و برنده بازی شود که به فرد برنده به اصطلاح ویکتوری می‌گویند. فرد گیمر باید در این بازی با نحوه کار تمام آیتم‌ها آشنا باشد تا بتواند برنده و پیروز شود. در این بازی ملاک فقط کشتن دشمنان نیست، بلکه فرد گیمر باید علاوه بر کشتن رقیبان از خود نیز محافظت کند تا آسیب نبیند. بهتر است آیتم‌های فورتنایت را به خوبی بشناسید تا بتوانید به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

 

بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

 

آشنایی با برترین آیتم‌های بازی فورتنایت

بازی فورتنایت دارای آیتم‌های مختلفی است. برای لذت بردن از این بازی باید آیتم‌های آن را به خوبی یاد داشته باشید. برخی از برترین آیتم‌های بازی فورتنایت به شرح ذیل هستند:

 

قیمت گیفت کارت فورتنایت: خرید گیفت کارت وی باکس فورتنایت

 

بادکنک یا بالن

این آیتم برای رسیدن سریع به محل مورد نظر استفاده می‌شود. با استفاده از بالن‌ها می‌توانید به ارتفاعات رفته و برای جنگیدن یک جای مناسب پیدا کنید. برای فرود آمدن بالن‌ها را ترکانده و با چتر نجات فرود بیایید.

 

کمپ فایر

 یکی دیگر از آیتم‌های بازی فورتنایت کمپ فایر است که برای درمان شما و دوستانتان سریعترین آیتم محسوب می‌شود. وقتی در حال بازی با هم تیمی‌های خود هستید و نبرد می‌کنید، می‌توانید با این آیتم درمان را انجام دهید. کمپ فایر را روی زمین گذاشته و آن را روشن کنید. بهتر است از آن در ارتفاعات استفاده کنید؛ زیرا وقتی آن را روشن می‌کنید، دشمن می‌تواند شما را از دور مشاهده کند.

 

بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

 

بوش

این آیتم شبیه بوته‌ای است که می‌توان در آن کمین کرد، ولی معمولاً بوش‌ها فقط برای کمین کردن نبوده و افراد در آن قرار می‌گیرند تا از خود محافظت کنند. بازیکنانی که باهوش هستند تا آخر بازی در این بوش‌ها قرار می‌گیرند. پس از آنکه بیشتر دشمنان کشته شدند، با افراد محدودی که مانده‌اند، می‌جنگند. وقتی داخل بوش هستید می‌توانند مثل یک روح به دشمنان شلیک کرده و چون آن‌ها نمی‌توانند شما را ببینند، کشته می‌شوند.

 

استینک بمب

 یکی دیگر از بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت استینک بمب است که با تولید یک گاز سمی به دشمنان آسیب وارد می‌کند. این بمب به مدت 20 ثانیه عمل می‌کند و با انداختن آن افراد فقط آسیب می‌بینند و نمی‌توانید آن‌ها را بکشید؛ اما در صورتی که فرد سلامتی خود را از دست داده باشد، با زدن این بمب می‌توانید او را بکشید. در نتیجه داشتن آن خالی از لطف نبوده و به شما کمک خواهد کرد.

 

بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

 

مانتد تورت

 این آیتم سلاحی شبیه یک اسلحه قدیمی دوشکا است که قدرت تخریب بالایی دارد و برای از بین بردن بیلد‌ها بهترین راه است. برای استفاده از این اسحله چون تیر‌ها به صورت خودکار شارژ می‌شوند، فشنگ‌های خود را از دست نخواهید داد، اما این اسلحه به نظر برخی کاربران دارای معایبی است. یکی از عیب‌های آن این است که وقتی تیر‌ها تمام شوند، حدود 10 الی 20 ثانیه زمان برای شارژ شدن دوباره اسلحه نیاز است. عیب دیگر آن مورد هجوم قرار گرفتن از طرف دشمن است، یعنی در زمان استفاده از این اسلحه دشمن می‌تواند با اسلحه اسنایپر به شما آسیب بزند.

 

چاگ جاگ

یکی از آیتم‌های برتر فورتنایت چاگ جاگ است که در بروزرسانی اخیر این بازی منتشر شده است. در این بازی برای آنکه زمان بیشتری زنده بمانید، باید میزان شیلد خود را پر کنید. در طول بازی برای آسیب دیدن کمتر باید سعی کنید، میزان شیلد را بر روی عدد 100 نگه دارید. برای زیاد کردن میزان شیلد می‌توانید از پوشن شیلد، مینی شیلد و چاگ جاگ استفاده کنید. با چاگ جاگ میزان شیلد به عدد 100 می‌رسد، به همین دلیل برای پر کردن شیلد یک آیتم برتر محسوب می‌شود. نکته مهم درباره چاگ جاگ این است که اگر در اول بازی آن را پیدا کردید بهتر است از آن استفاده کنید؛ زیرا مدت استفاده از آن 15 ثانیه است و این میزان زمان برای آخر بازی زیاد است و امکان دارد کشته شوید.

 

ریفت

 با این آیتم می‌توانید از دست دشمنان فرار کنید. با ریفت می‌توانید به قسمت دیگر بازی رفته و جان خود را نجات دهید. وقتی از این آیتم استفاده می‌کنید، طوفانی در مکان به وجود می‌آید که به دشمنان آسیب می‌زند. وقتی در طوفان قرار گرفتید، می‌توانید برای بیرون آمدن از آن طوفان و نجات دادن جان خود از ریفت استفاده کنید.

 

بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

 

ترپ

 یکی دیگر از بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت ترپ است که برای استفاده از آن و کشتن رقیب باید مهارت خاصی داشته باشید. وقتی درگیر جنگ هستید و ساخت و ساز انجام می‌دهید، باید به سرعت ترپ را داخل دیوار قرار دهید تا دشمن را از بین ببرد. قدرت بالای آن 150 درصد از سلامتی رقیب را کم کرده و احتمال زنده بودن آن را خیلی کم می‌کند. تمام حواس خود را جمع کنید تا در ترپ دشمن نیفتید.

 

لانچ پد

 این آیتم کاربرد‌های متعددی دارد و باعث دسترسی بیشتر شما به بازی می‌شود. آن را بر روی یک سکو بگذارید و بر روی آن بروید تا به بالا پرتاب شوید. وقتی به بالا پرت می‌شوید، چتر باز شده و هر جا که بخواهید فرود می‌آیید. اگر در درگیری قرار گرفتید، ولی نتوانستید مبارزه کنید و شرایط خوب نبود می‌توانید با استفاده از این آیتم زود محل را ترک کنید.

 

بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

 

آبمیوه

 از دیگر آیتم‌های بازی فورتنایت آبمیوه است که با خوردن آن می‌توانید خود را درمان کرده و میزان درمان خود را به عدد 75 برسانید. با داشتن آبمیوه دیگر نگران EP خود نباشید؛ زیرا وقت زیادی نسبت به استفاده از بانداژ خواهید داشت. برای استفاده از آبمیوه 2 ثانیه زمان نیاز است که تقریباً نصف زمان استفاده از بانداژ است.

 

بررسی بهترین آیتم های بازی فورتنایت

 

سخن پایانی

بازی فورتنایت از محبوب‌ترین بازی‌ها است که طرفداران بسیاری دارد. این بازی آیتم‌های بسیاری دارد که برخی از آن‌ها هیجان و لذت بازی را بالا می‌برد. لانچ پد، چاگ جاگ، بادکنک یا بالن، ترپ، ریفت و ... از برترین و بهترین آیتم‌های بازی فورتنایت محسوب می‌شود.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب