چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

5 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟
چکیده مقاله :

اسپاتیفای ابزاریست که برای پخش موسیقی کاربرد داشته و علاوه بر جنبه تفریحی داشتن برای هنرمندان معروف و افراد تازه کار نیز خوب بوده و می توانند در آن فعالیت کنند. حال قصد داریم تا آموزش آپلود موسیقی در اسپاتیفای را به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

ابزار‌هایی که برای پخش موسیقی هستند علاوه بر جنبه تفریحی داشتن برای هنرمندان معروف و افراد تازه کار نیز خوب بوده و می‌توانند در آن فعالیت کنند. با فعالیت در اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌های خود را پخش کرده تا میلیون‌ها کاربر از آن استفاده کرده و بتوانید از این راه کسب درآمد کنید. اگر می‌خواهید در محیط این برنامه فعال باشید، فقط کافیست آن را نصب کرده و بقیه مراحل آن را انجام دهید.

 

چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

 

آشنایی بیشتر با اسپاتیفای

اسپاتیفای نرم‌افزار پخش موسیقی است که آهنگ‌ها و پادکست‌های متنوعی را می‌توانید در آنجا گوش دهید. به طوری که در هر مکان و زمانی که بخواهید، با وارد شدن به این برنامه می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را به طور مستقیم پخش کرده و گوش دهید. در اسپاتیفای آهنگ در ژانر‌های مختلف در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و به همین دلیل همیشه جذاب خواهد بود. اولین بار در سال 2007 و توسط دو کار آفرین سوئدی این سرویس طراحی و عرضه شد. در ابتدای شروع آن فقط در کشور‌های اروپایی موجود بود، اما در حال حاضر در بیش از 184 کشور موجود است و بیشتر از 450 میلیون کاربر فعال دارد. ‌

 

چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

 

خرید گیفت کارت اسپاتیفای  

 

چگونگی انتشار موسیقی در اسپاتیفای

برای آنکه موسیقی در اسپاتیفای منتشر کنید، اول باید حساب کاربری spotify ایجاد کرده و سپس آهنگ‌های خود را آپلود کنید. کیفیت موسیقی‌های آپلود شده باید با فرمت mp3 یا flac و حداقل 320 کیلوبایت در ثانیه باشد. سپس باید اکانت اسپاتیفای آرتیست را خریده و پروفایل را به عنوان هنرمند تأیید نمایید. دقت کنید که برای تأیید شدن پروفایل به عنوان یک هنرمند باید یکی از پلتفرم‌های شریک spotify مثل اینستاگرام یا فیس بوک را داشته باشید.

 پس از نصب برنامه اسپاتیفای آن را باز کرده و گزینه edit profile را انتخاب کرده و سپس گزینه manage your profile را بزنید. سپس در قسمت بعدی باید موسیقی خود را آپلود کنید که برای این کار باید گزینه upload music را انتخاب کرد. بعد از آن وقتی موسیقی آپلود شد باید اطلاعات مربوط به آن را تکمیل کنید که شامل تاریخ انتشار، نام هنرمند، عنوان و... است. پس از تکمیل کردن اطلاعات باید بر روی گزینه send کلیک کرد. در نهایت موسیقی شما به صورت زنده در spotify پخش می‌شود و کاربران می‌توانند آن را گوش دهند.

 

چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

 

آموزش آپلود موزیک در اسپاتیفای

در زیر آموزش چگونگی آپلود موزیک در اسپاتیفای را در کامپیوتر و آیفون بررسی کرده‌ایم:

آپلود موزیک از طریق کامپیوتر: برای آپلود موزیک در اسپاتیفای توسط کامپیوتر باید اول برنامه را بر روی سیستم نصب کنید. در گام بعدی وارد برنامه شده و در بالای صفحه بر روی منوی سه نقطه کلیک کنید. پس از آن گزینه edit را انتخاب کرده و preferences را بزنید. در مرحله بعدی صفحه را به طرف پایین کشیده و بعد از رسیدن به local files گزینه show local files را فعال کنید. پس از انجام این مراحل باید به قسمت show songs from رفته و دو گزینه music library و downloads را فعال کنید. سپس بر روی گزینه add a source کلیک کرده و منبعی برای آپلود موزیک در اسپاتیفای انتخاب نمایید.

آپلود موزیک از طریق آیفون: در گوشی آیفون اولین کار برای آپلود موزیک نصب آخرین نسخه برنامه بر روی دستگاه است. برنامه را باز کرده و با کلیک کردن بر روی نماد چرخ دنده وارد تنظیمات شوید. به پایین‌ترین قسمت صفحه رفته و بر روی گزینه local files کلیک کنید. در گام بعدی باید گزینه local audio files را انتخاب و فعال نمایید. سپس آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آپلود کنید. ‌

 

چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

 

نکاتی درباره انتشار موسیقی در اسپاتیفای

زمانی که قرار است در اسپاتیفای آهنگی را منتشر کنید، به عنوان یک هنرمند بایستی به چند نکته توجه کنید. اولین کار اطمینان از کیفیت بالای موسیقی است به این صورت که آهنگ باید ضبط و میکس حرفه‌ای داشته باشد. برای آهنگ‌های خود کاور مناسب و خوب طراحی کنید؛ زیرا باعث خوب نشان دادن موسیقی شما به کاربران می‌شود. قبل از منتشر کردن آهنگ حتماً آن را تبلیغ کنید، برای این کار می‌توانید در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، توییتر، تلگرام و... فعالیت داشته باشید. برای تبلیغ بیشتر و افزایش دنبال‌کنندگان علاوه بر موسیقی محتوا‌های دیگری مثل پادکست و لیست پخش را نیز منتشر کنید.

 

 

قیمت ارزان ترین گیفت کارت ها

 

چگونه در اسپاتیفای موسیقی منتشر کنیم؟

 

سخن پایانی

در این مقاله نحوه منتشر کردن موسیقی در اسپاتیفای را بررسی کردیم. اسپاتیفای نرم‌افزاری است که می‌توانید انواع آهنگ مدنظر خود را پیدا کرده و گوش دهید. در اسپاتیفای باید موزیک را از کامپیوتر و یا آیفون آپلود کنید. اگر می‌خواهید در این نرم‌افزار آهنگ آپلود کنید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. آهنگ باید کاور مناسبی داشته و طراحی عالی برای آن انتخاب نمایید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب