آموزش تغییر ریجن اسپاتیفای

5 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
آموزش تغییر ریجن اسپاتیفای
چکیده مقاله :

در این مطلب از سایت مارال گیفت قصد داریم تا شما را با نحوه انجام این کار آشنا کرده و در مورد نحوه تغییر کشور در اسپاتیفای اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

آموزش تغییر ریجن اسپاتیفای

تغییر ریجن اسپاتیفای به راحتی با در نظر گرفتن برخی از موارد قابل انجام است و شما باید آموزش قدم به قدم برای تغییر ریجن اکانت اسپاتیفای خود را به خوبی یاد بگیرید. توجه داشته باشید که هر کشور یا منطقه‌ای که در آن از اسپاتیفای استفاده کنید، یک ریجن به شمار می‌آید و اسپاتیفای به صورت رسمی توانسته در بیش از 180 کشور و منطقه فعالیت خود را ارائه دهد. عمدتاً ریجن‌ها ساختار برابری با یکدیگر دارند و محتوای موسیقی آن‌ها شبیه یکدیگر است ولی در این بین، تفاوت‌هایی هم وجود دارد که ما علاوه بر آموزش تغییر ریجن به این تفاوت‌ها هم اشاره خواهیم کرد.

 

آموزش تغییر ریجن اسپاتیفای

 

تفاوت ریجن های اسپاتیفای

ریجن در اسپاتیفای به منطقه یا کشوری اشاره دارد که حساب کاربری شما به آن وابسته است و می‌توان گفت که هر ریجن تفاوت‌هایی در محتوا و قوانین خود دارد. به این شکل که در هر منطقه شما با محتوای موسیقی متفاوتی روبرو می‌شوید، یعنی در برخی از مناطق تنها شما می‌توانید به برخی از هنرمندان و آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید که در اینجا معمولاً آهنگ‌های محلی و زبان‌های گوناگون با موسیقی‌های محبوب محلی را می‌توانیم به عنوان مثال بیان کنیم.

 لیست‌های توصیه شده هم از جمله تفاوت دیگری است که برای ریجن‌های اسپاتیفای وجود دارد؛ چرا که براساس منطقه شما این لیست موسیقی می‌تواند کاملاً تغییر کند، یعنی پیشنهادهای برتر هفته، رادیو و پادکست هم در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن دارند. به این صورت که اسپاتیفای بر اساس ریجنی که شما انتخاب می‌کنید، دسترسی شما را به رادیوهای محلی و پادکست‌ها مشخص می‌کند تا طبق سلیقه محلی شما این لیست تنظیم شود.

 زبان و ترجمه هم می‌تواند باعث تفاوت دقیق ریجن‌های اسپاتیفای شود؛ چرا که در مناطق مختلف اسپاتیفای معمولاً از ترجمه‌های محلی برای محتوای مرتبط استفاده می‌کند که این شرایط را شما می‌توانید شامل توضیحات هنرمندان، عناوین آهنگ‌ها و موارد این چنینی دیگر در نظر بگیرید. قوانین پرداخت در هر منطقه هم متفاوت است، به گونه‌ای که شما می‌توانید با محدودیت‌های مالی خاصی با توجه به روش‌های پرداختی که قوانین مالی آن مشخص می‌کند روبرو شوید.

 

تفاوت ریجن های اسپاتیفای

 

 

نحوه تغییر ریجن اسپاتیفای

شما برای تغییر ریجن اسپاتیفای خود باید در ابتدا وارد اکانت اسپاتیفای خود شوید و به صفحه تنظیمات مراجعه کنید. حال باید گزینه ریجن/کشور/ موقعیت را انتخاب کنید و باید بدانید که این گزینه در صفحه تنظیمات شما متناسب با ورژن اسپاتیفای می‌تواند در بخش‌های مختلفی قرار داشته باشد.

بعد از پیدا کردن این گزینه باید به انتخاب بازگزینی ریجن فعلی بپردازید تا متوجه شوید که اسپاتیفای به شما اجازه داده است تا از بین ریجن‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. قبل از تغییر ریجن معمولاً ریجن فعلی شما نمایش داده می‌شود.

در هنگام انتخاب ریجن جدید، اسپاتیفای لیستی از کشورهای گوناگون را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید ریجن مدنظر خود را انتخاب کنید. حال نوبت آن رسیده است که تغییرات به وجود آمده را ذخیره کنید و بعد از اینکه ریجن جدید را انتخاب کردید، برای تأیید تغییرات گزینه ذخیره را انتخاب کنید. در این مواقع اسپاتیفای درخواستی مبنی بر این دارد که روش پرداختی خود را تأیید کنید، یعنی روش پرداختی که با آن حساب خود را راه اندازی کرده‌اید. در این قسمت شما باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و مراحل را تأیید کنید.

 

نحوه تغییر ریجن اسپاتیفای

 

نکات کلیدی برای تغییر ریجن اسپاتیفای

این نکته را به خاطر داشته باشید که اسپاتیفای تنها به شما اجازه می‌دهد تا ریجن خود را تنها 1 مرتبه در هر ست 8 روز تغییر دهید. زمانی که ریجن را تغییر می‌دهید، قطعاً روی دسترسی محتوای موسیقی شما هم تأثیر می‌گذارد و شاید با برخی از محدودیت‌ها برای دسترسی به بعضی آهنگ‌ها روبرو شوید.

خاطر نشان می‌کنیم که اشتراک خانوادگی اسپاتیفای تنها در یک کشور اعتبار دارد و بعد از تغییر ریجن باید اطلاعات مربوط به پرداخت همان کشور جدید را وارد کنید. شما برای اینکه با مشکلاتی در هنگام تغییر ریجن مواجه نشوید، بهترین کار این است که حافظه موقت را پاک کنید که در تنظیمات Spotify اطلاعات موقت قابلیت پاک شدن دارند. بعد از تغییر ریجن اسپاتیفای ممکن است بعضی از دستگاه‌ها با منطقه قبلی شما سازگاری داشته باشند و به همین دلیل، باید پیوند دستگاه‌های خود را با ریجن جدید انجام دهید. توجه داشته باشید که هر کدام از ریجن‌ها با توجه به قوانینی که دارند، ممکن است محتواهای گوناگونی را به شما ارائه دهند.

 

نکات کلیدی برای تغییر ریجن اسپاتیفای

 

سخن پایانی

در مورد تغییر ریجن اسپاتیفای به صورت مختصر ولی مفید اطلاعاتی را ارائه دادیم. همان‌طور که گفته شد اگر شما به برخی از نکات کلیدی در هنگام تغییر ریجن توجه نکنید، احتمالاً با یکسری مشکلات و محدودیت‌ها روبرو خواهید شد که به همین علت، بهتر است قبل از تغییر دادن ریجن خود در اسپاتیفای به آموزش قدم به قدمی که گفته شد و همچنین نکات کلیدی که اشاره کردیم، توجه بیشتری نشان دهید. در این صورت است که شما بدون هیچگونه مشکل و محدودیتی، خواهید توانست ریجن اسپاتیفای خود را تغییر دهید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب