معرفی کامل قابلیت های نیترو دیسکورد

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
معرفی کامل قابلیت های نیترو دیسکورد
چکیده مقاله :

در این مطلب قصد داریم در ابتدا به اشتراک نیترو دیسکورد (Discord) بپردازیم که چیست؟ در مرحله بعدی به طور کامل درباره انواع مختلف نیترو و معرفی قابلیت ها و امکانات نیترو کلاسیک و بوست سرور صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی کامل قابلیت های نیترو دیسکورد

قابلیت های نیترو دیسکورد باعث شده است که نیترو امروزه به عنوان یکی از نسخه‌های اپلیکیشن دیسکورد بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. شما کاربران عزیز با پرداخت هزینه به صورت ماهانه و سالیانه می‌توانید به قابلیت‌های اضافی نرم‌افزار دیسکورد دسترسی کاملی داشته باشید و یک تجربه کاربری خوب را برای خود رقم بزنید. به هر حال با توجه به به‌روزرسانی‌های مداوم نرم‌افزار دیسکورد، اشتراکی مانند نیترو می‌تواند ابزارهای به روز و جدیدتری را به شما ارائه دهد. به همین دلیل، ما در ادامه بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد.

 

قابلیت های نیترو دیسکورد

 

نیترو دیسکورد چیست؟

دیسکورد یک اپلیکیشن است که نیترو به عنوان یکی از نسخه‌های این اپلیکیشن شناخته می‌شود و زمانی که شما در نیترو دیسکورد عضو می‌شوید این اختیار را دارید که از قابلیت‌های اپلیکیشن دیسکورد به نحو احسن استفاده کنید. می‌توان گفت دیسکورد از جمله نرم‌افزارهای صوتی و متنی است که در فضای آنلاین برای ارتباط و همکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این برنامه غیر پولی بوده و بسیاری از افراد برای انجام بازی‌های چند نفره یا گفتگوهای صوتی تمایل خود را به استفاده از آن نشان می‌دهند. می‌توان گفت که دیسکورد قابلیت‌های مختلفی از جمله چت متنی گروهی، اشتراک فای و ویس چت را برای جذب هرچه بیشتر کاربر ارائه می‌دهد و به همین دلیل، در سطح جهانی توانسته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. بسیاری از کاربران از قابلیت گفتگوی صوتی و متنی این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و می‌توان گفت گیمرها هم در جوامع آنلاین از این‌چنین ویژگی‌ قطعاً استقبال به عمل می‌آورند.

خرید گیفت کارت نیترو دیسکورد

 

نیترو دیسکورد چیست

 

بررسی قابلیت های نیترو دیسکورد

از جمله قابلیت های نیترو دیسکورد که شما را با اشتیاق بیشتری برای استفاده از این نرم افزار روبرو می‌کند، ارائه ایموجی‌ها به صورت متحرک است که کارایی بسیار ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهند؛ همچنین امکان آپلود فایل‌هایی با حجم بیشتر هم از جمله قابلیت‌های مهم و کلیدی دیگر به شمار می‌آید؛ چرا که شما در نرم‌افزار دیسکورد تنها می‌توانید فایل‌هایی با حجم 8 مگابایت را ارسال کنید. در صورتی که با استفاده از اشتراک نیترو دیسکورد می‌توانید فایل‌های خود را تا 50 مگابایت هم به راحتی برای ارسال انتخاب کنید.

کیفیت صدا برای کاربران نیترو دیسکورد بسیار با کیفیت‌تر است و این خود می‌تواند در کانال‌های چت یک قابلیت ویژه و متمایز کننده به شمار بیاید. از جمله قابلیت‌های مفید دیگر نیترو دیسکورد این است که شما بنرهای قابل تنظیم را برای استریم‌ها و سرورها می‌توانید به وجود آورید و نسبت به شخصی سازی آن‌ها هم به راحتی اقدام کنید.

 ناگفته نماند که شما با وجود اشتراک نیترو دیسکورد این اختیار را دارید تا چت‌های خود را با گزینه‌های پیشرفته‌تری جهت بایگانی و آرشیو انتخاب کنید. بدین ترتیب است که گیمرها به صورت حرفه‌ای و کاملاً پیشرفته می‌توانند از اپلیکیشن دیسکورد استفاده کنند و شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن اشتراک نیترو دیسکورد به خاطر همین قابلیت‌هایی باشد که بیان کرده‌ایم.

 

پلن های نیترو دیسکورد

نیترو بوست و نیترو کلاسیک دو پلنی هستند که شما برای اشتراک نیترو دیسکورد می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بهتر است بدانید که نیترو بوست به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید امتیازات سرور خود را به راحتی ارتقاء دهید و به همین دلیل، امروزه این پلن هم بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

یکی دیگر از پلن‌های اشتراک نیترو دیسکورد، نیترو کلاسیک است که هزینه خرید آن در ماه 4.99 دلار است و شما برای تقویت سرور می‌توانید از این پلن استفاده کنید. کاربران این اشتراک به راحتی می‌توانند از قابلیت‌هایی نظیر صدای با کیفیت‌تر، ایموجی‌های متحرک و... استفاده کنند.

بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت از جمله محبوب‌ترین سرویس‌های چت گیمینگ در جهان نیترو دیسکورد است که با ایموجی‌های شخصی سازی شده، امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، اما بهتر است بدانید که شما اگر به صورت روزانه از دیسکورد استفاده می‌کنید، قطعاً به اشتراکی مانند نیترو و پلن‌های آن نیاز دارید تا بتوانید برای ارسال فایل‌های خود حجم بیشتری در اختیار داشته باشید و همچنین از سیستم ایموجی‌های گلوبال هم استفاده کنید.

قابلیت های نیترو دیسکورد به شما کمک می‌کند تا بتوانید در دنیای گیمینگ حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشید؛ چرا که طبق قابلیت‌های گفته شده شما می‌توانید به ایموجی‌های متحرک دسترسی داشته باشید و همچنین در کانال‌های چت با صدای با کیفیت‌تری شرکت کنید.

 به هر حال برای آن دسته از کاربرانی که تولید کننده محتوا هستند و در جامعه آنلاین حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و با سرور سروکار دارند، نیترو قطعاً یک نیاز است که با توجه به پلن‌های گفته شده شما می‌توانید با هزینه‌های متغیری به صورت سالیانه و ماهانه از این اشتراک استفاده کنید.

 

پلن های نیترو دیسکورد

 

تفاوت نیترو بوست و نیترو کلاسیک

 حال سوالی که مطرح می‌شود این است که بین این دو پلن چه تفاوت‌هایی وجود دارد؟ شما با انتخاب نیترو کلاسیک با تمام قابلیت های نیترو دیسکورد روبرو خواهید شد، اما نمی‌توانید از قابلیت ارتقاء سرور استفاده کنید، در صورتی که با پلن نیترو بوست شما علاوه بر قابلیت هایی که نیترو دیسکورد دارد، برای ارتقا سرور هم می‌توانید روی این اشتراک حساب کنید.

 

سخن پایانی

قابلیت های نیترو دیسکورد به شما کمک می‌کند تا بتوانید از ابزارها و قابلیت‌های ویژه و پیشرفته ‎تر نرم‌افزار دیسکورد به نحو احسن استفاده کنید. تنها کاری که شما باید بکنید، این است که از یک سایت اینترنتی با سابقه و معتبر که مجوزهای لازم را دارد، به خرید اشتراک نیترو با توجه به پلن‌هایی که دارد بپردازید. وبسایت مارال گیفت با توجه به چندین سال سابقه و داشتن مجوزهای لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی گزینه مناسبی برای خرید گیفت کارت های دیجیتال می باشد. 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب