راهنمای خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
راهنمای خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)
چکیده مقاله :

گیفت کارت گوگل پلی یک کارت هدیه دیجیتال است که توسط شرکت گوگل ارائه می شود. این کارت هدیه به شما امکان می دهد محتوای دیجیتالی مانند برنامه ها، بازی ها، فیلم ها، کتاب ها، موسیقی و دیگر محصولات موجود در فروشگاه گوگل پلی را خریداری کنید.

راهنمای خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

یکی از روش‌های امن و سریع برای پرداخت در فروشگاه گوگل پلی، خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) است. این گیفت کارت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به سادگی و بدون نیاز به اشتراک اطلاعات بانکی، به محتوای مورد نظر در فروشگاه دیجیتال گوگل پلی دسترسی پیدا کنید. گیفت کارت گوگل پلی اخیرا به محبوبیت بالایی دست یافته و تقاضای بالا برای خرید آن این موضوع را ثابت کرده است. گیفت کارت‌های گوگل پلی مزایای زیادی برای کاربران دارد و به همین دلیل تقریباً هر کاربر دستگاه اندروید خواهان یک گیفت کارت گوگل پلی است. برخی از افراد، گیفت کارت‌های گوگل پلی را در صورتی که دیگر نیازی به آن‌ها نداشته باشند، به پول نقد یا ارز دیجیتال تبدیل می‌کنند، بنابراین گیفت کارت‌ های گوگل پلی شما هرگز به هدر نمی‌روند.

قیمت گیفت کارت بسته به مقدار آن‌ها متغیر است و این کارت‌ها در مقدارهای مختلف در بازار موجود هستند. با خرید گیفت کارت گوگل پلی، می‌توانید به راحتی برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را در گوگل پلی بخرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ خرید این گیفت کارت‌ها، با ما همراه شوید.

 

راهنمای خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

 

گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) چیست؟

گیفت کارت گوگل پلی برای استفاده از سرویس پخش دیجیتال گوگل پلی طراحی شده است. این سرویس یک فروشگاه آنلاین است که به شما امکان می‌دهد به محتواهای مختلف از جمله فیلم، کتاب، آهنگ و اپلیکیشن‌های اندرویدی دسترسی پیدا کنید. گوگل پلی در سال 2012 با ادغام دو پلتفرم اندروید مارکت و گوگل موزیک به کاربران معرفی شد.

برای افزایش اعتبار اکانت گوگل پلی، تنها کاری که باید انجام دهید، استفاده از گیفت کارت گوگل است. این گیفت کارت دارای یک مقدار اعتبار مشخص است و با وارد کردن کد آن (Redeem)، می‌توانید از خدمات و فروشگاه گوگل پلی بهره‌مند شوید. عبارت Redeem به معنای آزادسازی کد گیفت کارت گوگل است و مشابه وارد کردن رمز شارژ در سیم‌کارت را دارد.

به عنوان مثال، اگر گیفت کارت گوگل با ارزش 20 دلار بخرید، پس از Redeem کردن کد آن، می‌توانید با یک اکانت دارای اعتبار 20 دلار در فروشگاه Google Play و Google Store، اپلیکیشن‌ها و خدمات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) چیست؟

 

کاربرد گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

گیفت کارت گوگل پلی، به عنوان یک ابزار مفید برای تهیه خدمات مرتبط با سیستم‌های هوشمند اندرویدی شناخته می‌شود. این گونه گیفت کارت‌ها، به کاربران امکان می‌دهند تا به سادگی و با استفاده از اعتبار مخصوص خود، به محتواهای دیجیتال متنوعی دسترسی پیدا کنند. مقدار اعتبار این گیفت کارت‌ها با وارد کردن کد Redeem قابل استفاده است.

گوگل پلی در مقایسه با فروشگاه‌های آنلاینی مانند آمازون که محصولات فیزیکی را فراهم می‌کنند، تمرکز کامل خود را بر نرم‌افزارها و خدمات دیجیتال قرار داده است. با استفاده از گیفت کارت گوگل، می‌توانید به سریال‌های تلویزیونی، اپلیکیشن‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی یابید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گیفت کارت، نداشتن تاریخ انقضا است؛ بنابراین می­توانید پس از تهیه گیفت کارت، در هر زمانی که خواستید به مدت نامحدود از اعتبار آن بهره‌مند شوید و لذت ببرید.

خرید انواع گیفت کارت در مارال گیفت: قیمت گیفت کارت

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)، ابتدا باید به موارد زیر توجه کنید. معمولاً برای استفاده از این گیفت کارت‌ها، نیاز به یک آدرس یا IP آمریکایی دارید. با این حال، بسته به کشوری که گیفت کارت به آن تعلق دارد، لازم است لوکیشن خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر گیفت کارت گوگل شما آمریکایی است، باید آدرس اکانت گوگل پلی خود را به آمریکا تغییر دهید که می‌توانید از Google Map یا اپلیکیشن‌های تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

 

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

 

خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) از مارال گیفت

برای خرید گیفت کارت گوگل پلی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ایجاد اکانت در وبسایت مارال گیفت: در صورتی که اکانت مارال گیفت ندارید، ابتدا باید یک اکانت در این وب‌سایت ایجاد کنید.
  2. ورود به پنل کاربری: پس از ایجاد اکانت، وارد پنل کاربری مارال گیفت شوید. 
  3. انتخاب گیفت کارت: در بین محصولات سایت، میتوانید گیفت کارت گوگل پلی را انتخاب نمایید
  4. انتخاب مبلغ : پس از انتخاب گیفت کارت، می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. پرداخت: در این مرحله، پس از اضافه شدن محصول به سبد خرید میتوانید پرداخت را توسط کارت بانکی خودتان انجام دهید. 
  6. دریافت کد گیفت کارت: پس از پرداخت موفق، یک کد گیفت کارت دیجیتالی در پنل کاربری خودتان در سایت دریافت خواهید کرد. این کد را ذخیره کنید؛ زیرا با استفاده از آن می‌توانید ارزش آن را به حساب گوگل پلی خود اضافه کنید.
  7. اعمال گیفت کارت: وارد استور گوگل پلی خود شوید و در بخش مربوطه (معمولاً بخش استور یا Redeem Code) کد گیفت کارت را وارد کنید تا مبلغ معادل به حساب شما افزوده شود.

 

 

خرید گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts) با تغییر IP

 

نتیجه گیری

خرید گیفت کارت گوگل پلی از جمله روش‌های سریع و ایمن برای پرداخت در فروشگاه گوگل پلی است. این گیفت کارت‌ها بدون نیاز به اطلاعات بانکی به کاربر امکان دسترسی به محتواهای گوگل پلی را می‌دهند. این کارت‌ها به کاربر امکان می‌دهند به راحتی از اعتبار خود برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و موسیقی‌های دلخواه استفاده کنند. گیفت کارت گوگل پلی بدون تاریخ انقضا است و می‌توانید پس از خرید، به مدت نامحدود از آن استفاده کنید.

 

سوالات متداول

  1. چگونه می‌توان گیفت کارت گوگل پلی را خریداری کرد؟

در وبسایت مارال گیفت میتوانید اقدام به خرید این محصول نمایید.

  1. چطور می‌توانم از گیفت کارت گوگل پلی برای خرید اپلیکیشن‌ها استفاده کنم؟

کد گیفت کارت را Redeem کرده و با اعتبار به دست آمده، اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه Google Play بخرید.

  1. چه سایت‌هایی برای خرید گیفت کارت گوگل پلی پیشنهاد می‌شوند؟

سایت مارال گیفت با توجه به سابقه چندین ساله گزینه مناسبی برای خرید گیفت کارت گوگل پلی می باشد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

user-maral

شهرام شریفی

1403/05/17

ممنون بابت مقاله مفیدتون، عالی بود

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/21

خواهش میکنم، ممنون از لطف شما. 

user-maral

محمد غفوری

1403/05/17

ممنون بخاطر توضیحات عالیتون، سایت مارال پشتیبانی هم داره؟ برای پشتیبانی یا اگه سوال دیگه ای داشتیم چیکار کنیم

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/21

خواهش میکنم، ممنون از لطف شما

بله، شما میتوانید از طریق چت آنلاین سایت، پشتیبانی تلگرام، ایمیل و دایرکت اینستاگرام با همکاران در ارتباط باشید. 

user-maral

محمد فاضلی

1403/05/17

توضیحات عالی. فقط یک سوال گیفت کارت گوگل پلی تاریخ انقضا داره؟

maral logo

پشتیبان سایت

1403/05/21

ممنون از لطف شما، خیر گیفت کارت های گوگل پلی تاریخ انقضا ندارد و پس از خرید هر زمان که مایل بودید میتوانید استفاده نمایید. 

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب