سرویس نتفلیکس چه اشتراک هایی دارد؟ + سرویس های محبوب نتفلیکس

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
سرویس نتفلیکس چه اشتراک هایی دارد؟ + سرویس های محبوب نتفلیکس
چکیده مقاله :

اکانت نتفلیکس چه مزیت هایی دارد؟ آشنایی با سرویس های محبوب نتفلیکس و سوالات دیگری از این قبیل موضوعات این مقاله هستند تا انواع اشتراک این شبکه را به طور کامل بررسی کنیم و نیم نگاهی نیز به خود شبکه و قابلیت های آن بیندازیم. اگر شما هم در فکر خرید اکانت و د

سرویس نتفلیکس چه اشتراک‌هایی دارد + سرویس‌های محبوب نتفلیکس

دیدن فیلم و سریال یکی از سرگرمی‌هایی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. می‌توان فیلم‌ها را از روش‌های مختلف دانلود کرده و استفاده کرد. برای این کار از اکانت‌های مختلفی چون نتفلیکس استفاده می‌شود. در ادامه این مبحث قصد داریم اینکه سرویس نتفلیکس چه اشتراک‌هایی دارد و سرویس‌های محبوب نتفلیکس را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنیم.

 

سرویس نتفلیکس چه اشتراک هایی دارد

 

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس اکانتی است که افراد علاقمند به فیلم و سریال از آن استفاده می‌کنند. اکثر طرفداران فیلم و سریال این اکانت را می‌شناسند. این سرویس یک تولید کننده محتوای آمریکایی است که در ابتدای هر فیلم لوگوی قرمز رنگ و صدای خوش این شبکه شنیده می‌شود. رید هستینگز این شرکت را در سال 1997 در کالیفرنیا تأسیس کرد. در ابتدا هدف آن بود که از طریق دی وی دی و سی دی فیلم و سریال‌های آمریکایی منتشر شوند، اما با رشد اینترنت خدمات این شبکه از سال 2007 در بستر وب ادامه پیدا کرد. بعد از سه سال فعالیت به کشور کانادا نیز گسترش یافت و هم اکنون از خدمات آن در بیش از 190 کشور استفاده می‌شود. طرفداران زیاد این شرکت سبب شده‌اند تا درآمد آن به ماهانه حدود 100 میلیون دلار برسد. سهام این شرکت قابل معامله بوده و در بازار استریت وجود دارد. البته ناگفته نماند که این مجموعه فقط در این زمینه فعالیت ندارد، بلکه پس از گسترش با ساخت پروژه‌های مستقل توانست پلتفرم خود را به نمایش بگذارد. از بزرگ‌ترین ساخته‌های آن خانه پوشالی است که نقطه محبوبیت زیاد آن محسوب می‌شود. از جمله دیگر ساخته‌های محبوب آن بچه رئیس، شکارچیان ذهن، چیزهای عجیب و بازگشت سفرهای علمی هستند.

 

اشتراک‌های نتفلیکس

در پاسخ به این سؤال که نتفلیکس چه اشتراک‌هایی دارد؟ باید بدانید به طور قانونی این برنامه سه پلن را برای کاربران خود فراهم کرده است. پلن‌های پریمیوم، استاندارد و بیسیک اشتراک‌های آن هستند که تفاوت اصلی آن‌ها در کیفیت پخش فیلم‌ها و تعداد کاربرانی است که همزمان می‌خواهند از اکانت استفاده کنند. از نظر قیمت تفاوت خاصی با هم ندارند. در اشتراک پلن بیسیک فقط یک کاربر می‌تواند از شبکه دارای کیفیت استاندارد استفاده نماید. در نوع استاندارد کیفیت H برای دو کاربر به صورت همزمان قابل استفاده است. در پلن پریمیوم نیز به صورت همزمان چهار کاربر می‌توانند از کیفیت Ultra HD استفاده کنند. مدت این اشتراک‌ها یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه است. لازم به ذکر است که ایرانیان نمی‌توانند از آن استفاده کنند؛ زیرا تحریم است. ایرانیان می‌توانند از شرکت‌های واسطه و ثالث برای خرید آن استفاده کنند. معمولاً این شرکت‌ها علی رغم تصور بسیاری از افراد قیمت معقول و مناسبی برای این اشتراک‌ها دارند.

 

اشتراک های نتفلیکس

 

بهترین کیفیت اکانت نتفلیکس

بهترین کیفیت اکانت نتفلیکس مربوط به اشتراک پریمیوم است و اگر به دنبال کیفیت هستید، این نوع را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این اشتراک می‌توان به صورت همزمان فیلم و سریال مورد علاقه خود را روی چهار دستگاه تماشا کرد. اینکه شما کجا هستید؟ فرقی ندارد و می‌توانید حداکثر تا 4 نفر را تحت پوشش قرار دهید تا آن‌ها نیز فیلم را تماشا کنند. کیفیت فیلم‌ها در این طرح 4K بوده و این موضوع بسیار جذاب و دلنشین است.

 

مزایای اشتراک نتفلیکس

با استفاده از اشتراک نتفلیکس می‌توان تجربه لذت‌ بخش تماشای یک فیلم و سریال را کسب کرد. این برنامه به صورت آنلاین است و دیگر نیازی نیست چیزی را ذخیره کنید؛ به همین جهت حافظه شما را درگیر نخواهد کرد. همچنین با استفاده از افزونه‌های کروم می‌توان زیرنویس فارسی را به اشتراک خود اضافه کرد و دیگر دغدغه زبان نداشت. با تهیه این اکانت فیلم‌ها و سریال‌های به روز دنیا را می‌توانید تماشا کنید. با یک سرچ ساده فیلم‌ها با کیفیت بالایی در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

 

مزایای اشتراک نتفلیکس

 

هوشمند بودن اشتراک نتفلیکس

موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی همگی هوشمند و پیشرفته هستند. اشتراک نتفلیکس نیز یک شبکه هوشمند است و با تهیه آن و استفاده از آن متوجه خواهید شد که سلیقه شما را فهمیده است. این اکانت فیلم‌ها و سریال‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که دیدن آن‌ها جذاب بوده و چندین ساعت شما را سرگرم می‌کند. به طور مثال اگر شما به فیلم‌های ترکی علاقه داشته و بیشتر آن‌ها را سرچ کنید، این اکانت این سری فیلم‌ها را به راحتی در دسترس شما قرار می‌دهد.

 

نرخ مصرف اینترنت در اکانت نتفلیکس

  1. در اکانت نتفلیکس اگر کیفیت کم 480p ‌ باشد، در ساعت حدود سیصد مگابایت استفاده می‌شود.
  2. کیفیت بالا 1080p در هر ساعت حدودا سه گیگابایت مصرف می‌شود.
  3. مصرف اینترنت این اکانت برای کیفیت 4K در هر ساعت هفت گیگابایت است.

 

دستگاه‌هایی که نتفلیکس از آن‌ها پشتیبانی می‌کند

اشتراک نتفلیکس تقریبا هر دستگاهی را پشتیبانی کرده و اگر دستگاه قابلیت اتصال به وای فای را داشته باشد، به آن وصل می‌شود. از وسایلی چون تلویزیون‌های هوشمند، لپ‌تاپ، دستگاه آمازون، تلفن هوشمند و پی سی می‌توان برای دیدن فیلم و سریال با این اکانت استفاده کرد. این اکانت با سیستم‌های ویندوز، اندروید و Ios کار می‌کند که برای Ios و اندروید باید نسخه 5.0 و یا بالاتر را استفاده کرد.

 

دستگاه هایی که نتفلیکس از آن ها پشتیبانی می کند

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی سرویس نتفلیکس چه اشتراک‌هایی دارد و سرویس‌های محبوب نتفلیکس پرداختیم. اکانت نتفلیکس یک سرویس آنلاین است که مؤسس آن آمریکایی بوده و فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را می‌توان با آن تماشا کرد. این اکانت از دستگاه‌های مختلفی که به وای فای وصل می‌شوند، پشتیبانی می‌کند. این برنامه از سه اشتراک پشتیبانی می‌کند که کیفیت آن‌ها و مقدار اینترنتی که استفاده می‌شود، با یکدیگر متفاوت است.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب