گیفت کارت چیست؟ آشنایی با معروف ترین گیفت کارت ها

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
گیفت کارت چیست؟ آشنایی با معروف ترین گیفت کارت ها
چکیده مقاله :

گیفت کارت چیست؟ آشنایی با معروف ترین گیفت کارت ها

آیا می‌دانید گیفت کارت چیست؟ گیفت کارت برای شما چه مزایایی دارد؟ معروف‌ترین گیفت کارت‌ها مربوط به چه امکاناتی هستند؟ برای پاسخ به این سؤالات در ابتدا باید با گیفت کارت آشنا شوید. گیفت کارت در واقع نوعی کارت هدیه مجازی است. این کارت هدیه دارای مبلغ مشخصی نیست و تنها با کمک آن می‌توان از امکانات و خدمات برخی از سایت‌ها به صورت رایگان یا با تخفیف استفاده کرد. این گیفت کارت معمولاً مرتبط با پلی استیشن، ایکس باکس، استیم، آمازون و... است. دریافت این کارت هدیه برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌ها و تکنولوژی بسیار جذاب است. برای آشنایی با نحوه خرید این گیفت کارت در ادامه همراه ما باشید.

 

گیفت کارت چیست؟ آشنایی با معروف ترین گیفت کارت ها

 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت‌ها، کارت‌های پیش پرداخت بسته‌ی نرم‌افزاری و تجربه‌های خاص هستند. این کارت‌ها معمولاً مبلغ خاصی را می‌توانند درون خود نگه دارند که برای خرید کالا‌ها یا خدمات مجازی استفاده می‌شود؛ اما برخی از این کارت‌ها یک بار مصرف هستند و منقضی می‌شوند. گیفت کارت‌ها را می‌توان در فروشگاه‌ها یا آنلاین بخرید و استفاده نمایید.

برای استفاده از یک گیفت کارت، ابتدا باید کد آن که روی کارت نوشته شده است را وارد نمایید. این کد می‌تواند مستقیماً در یک وب‌سایت، درون یک برنامه یا در فروشگاهی که از گیفت کارت‌ها پشتیبانی می‌کنند، استفاده شود. سپس مقدار کارت به حساب شما در سرویس و یا برنامه‌ای که از آن خریداری کرده‌اید، افزوده می‌شود.

مزیت اصلی گیفت کارت‌ها این است که به شما اجازه می‌دهند، هدیه‌ای با ارزش به دیگران بدهید، به طوری که گیرنده، خرید‌های دیجیتالی مورد نظر خود را با استفاده از آن کارت انجام دهد. استفاده از برخی گیفت کارت‌ها شبیه به خرید شارژ است و اعتبار اولیه شما برای بازی یا دریافت خدمات افزایش پیدا می‌کند. گیفت کارت‌ها تنوع خیلی زیادی دارند و برای کاربرد‌های متفاوتی طراحی شده‌اند.

 

گیفت کارت چیست

 

معروف‌ترین گیفت کارت‌ها

گیفت کارت‌ها هدیه ارزشمندی هستند که می‌توانید به عنوان کادو به دیگران اهدا کنید. گیفت کارت‌ها در انواع مختلفی موجود هستند و به محصولات و خدمات مختلفی دسترسی می‌دهند. تعدادی از معروف‌ترین گیفت کارت‌ها عبارتند از:

  • گیفت کارت آمازون: این گیفت کارت به شما این امکان را می‌دهد که از محصولات موجود در آمازون استفاده کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. آمازون یک فروشگاه خیلی بزرگ است که محصولات مختلف را به فروش رسانده و ارسال می‌کند. امکان ارسال کالا از طریق آمازون وجود ندارد اما از گیفت کارت‌های این سایت برای خرید کتاب صوتی و خدمات آنلاین می‌توان استفاده کرد.
  • گیفت کارت آیتونز: گیفت کارت آیتونز برای استفاده از موسیقی، فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و دیگر محصولات دیجیتال آیتونز قابل استفاده است. آیتونز یا اپل استور شبیه به گوگل پلی است و برنامه‌های بسیار متفاوتی دارد. قیمت این گیفت کارت از 2 تا 300 دلار است.
  • گیفت کارت گوگل پلی: گیفت کارت اندروید برای استفاده از برنامه‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها، موسیقی و در گوگل پلی قابل استفاده است. این کارت از محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها است که اجازه خرید اپلیکیشن‌های پولی را به کاربران می‌دهد. برخی از اپلیکیشن‌ها نیاز به پرداخت پول برای خرید اشتراک یا دانلود برنامه هستند. هزینه خرید این گیفت کارت‌ها از 5 دلار شروع شده و تا 200 دلار می‌رسد.
  • گیفت کارت استیم: برای دسترسی به بازی‌های رایانه‌ای محبوب و محتوای مرتبط به آن‌ها از گیفت کارت استیم استفاده می‌شود. استفاده از این نوع گیفت کارت هیچ محدودیتی ندارد و شبیه به پول مجازی عمل می‌کند. این گیفت کارت نیاز به اکانت پی بال را برای اجرای بازی از بین می‌برد و به راحتی می‌توان به بازی‌های دلخواه دسترسی پیدا کرد.
  • گیف کارت پلی استیشن: پلی استیشن از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی است که توسط شرکت سونی راه‌اندازی شده است. بازی‌های پرطرفدار مانند فیفا از طریق این کنسول اجرا می‌شوند. با کمک این گیفت کارت می‌توانید به انواع بازی‌ها دسترسی داشته و به راحتی بازی کنید. تهیه گیفت کارت پلی استیشن بهترین گزینه برای هدیه دادن به گیمر‌ها است.
  • گیفت کارت ایکس باکس: ایکس باکس نیزیک کنسول بازی است که با گیفت کارت می‌توان اشتراک آن را خریداری و به بازی‌های این کنسول دسترسی پیدا کرد. اشتراک بازی آنلاین از طریق گیفت کارت ایکس باکس در دسترس قرار دارد. قیمت گیفت کار‌ت های ایکس باکس از 1 دلار تا 100 دلار است. 

این تنها تعداد کمی از معروف‌ترین گیفت کارت‌ها هستند و در واقع هیچ محدودیتی در تعداد و نوع گیفت کارت‌هایی که می‌توانید خریداری کنید وجود ندارد.

 

معروف ترین گیفت کارت ها

 

راه‌های استفاده از گیفت کارت

همواره استفاده از گیفت کارت‌ها روش‌های مختلفی دارد. چند راه پرکاربرد برای استفاده از گیفت کارت شامل:

  • خرید کالا‌ها و خدمات: گیفت کارت را به عنوان روش پرداخت برای خرید کالا‌ها و خدماتی مانند لوازم الکترونیکی، لباس، کتاب و حتی خدمات اینترنتی مورد استفاده قرار دهید. اکثر فروشگاه‌ها و سایت‌های تجارت الکترونیکی گیفت کارت‌ها را بعنوان روشی معتبر برای پرداخت قبول می‌کنند.
  • هدیه به دیگران: می‌توانید گیفت کارت ها را به دوستان، خانواده یا افراد دیگری هدیه دهید. این هدیه به آن‌ها امکان می‌دهد تا کالای دلخواه خود را با استفاده از گیفت کارت خریداری کنند. این روش ممکن است برای جشن تولد، عید و... مناسب باشد.
  • تبدیل به پول نقد: بعضی از سایت‌ها امکان تبدیل گیفت کارت به پول نقد را دارد. شما می‌توانید گیفت کارت خود را ارائه دهید و مبلغ معادل این گیفت کارت به شما پرداخت شود. این روش بسیار مفید است و اگر شما نیاز به پول نقد دارید می‌توانید از این روش استفاده کنید.
  • نرم‌افزار و بازی‌ها: اکثر اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های آنلاین موبایل و رایانه‌ای گیفت کارت‌ها را در قالب خرید خود قرار داده‌اند. شما می‌توانید گیفت کارت خود را برای خرید نرم‌افزار، بازی و خدمات آنلاین استفاده کنید.

 

راه خرید گیفت کارت

گیفت کارت‌ها، کارت‌های الکترونیکی هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و از آن‌ها برای خرید کالا‌ها و خدمات در فروشگاه‌ها و سایت‌های آنلاین استفاده کنید؛ به عبارت دیگر، این کارت‌ها معمولاً شامل مقداری اعتبار مالی هستند که می‌توانید آن را در جا‌هایی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سینما‌ها، وب سایت‌ها یا برنامه‌های آنلاین مورد استفاده قرار دهید. معمولاً مبلغی که روی گیفت کارت نوشته شده است، معادل نقدی دارد و شما می‌توانید با استفاده از کد موجود در کارت خرید مورد نظرتان را پرداخت کنید.

گیفت کارت‌ها معمولاً به صورت فیزیکی و مجازی موجود هستند. گیفت کارت‌های مجازی به صورت کد‌هایی از طریق ‌ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شوند که قابل استفاده در محل‌های خرید است؛ اما گیفت کارت‌های فیزیکی به صورت کارت‌های فیزیکی در دسترس می‌باشند. 

 

راه خرید گیفت کارت

 

سخن آخر

تا اینجا متوجه شده‌اید که گیفت کارت چیست. با خرید گیفت کارت می‌توانید از خدمات بهترین اپلیکیشن ها، سایت ها و کنسول های بازی بهره‌مند شوید. با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین گیفت کارت را تهیه کنید. استفاده از گیفت کارت‌ها بسیارآسان است و همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای خرید گیفت کارت باید از سایت‌های معتبر اقدام کنید. برخی از سایت‌ها اطلاعات و وجه شما را دریافت می‌کنند اما گیفت کارت معتبری به شما نمی‌دهند. به دلیل تحریم‌هایی که اعمال شده امکان خرید مستقیم برخی گیفت کارت‌ها وجود ندارد. برای خرید می‌توانید از سایت‌های واسطه معتبر ایرانی استفاده کنید. برای مشاوره در مورد خرید گیفت کارت می‌توانید به کارشناسان سایت ما تماس بگیرید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب