راهنمای خرید اشتراک سرویس موسیقی اسپاتیفای

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
راهنمای خرید اشتراک سرویس موسیقی اسپاتیفای
چکیده مقاله :

سرویس موسیقی اسپاتیفای با شرایط خاصی در دسترس علاقه مندان به موسیقی قرار گرفته و برای استفاده از خدمات این پلتفرم نیاز است تا اشتراک خاصی را خریداری کنید. حال در این مطلب به این موارد میپردازیم.

علاقه زیاد افراد به موسیقی باعث شده تا از سرویس موسیقی اسپاتیفای استقبال زیادی کنند. این پلتفرم با امکانات فوق‌العاده ای در اختیار عموم قرار گرفته تا بتوانند موسیقی مورد علاقه خود را به صورت آفلاین یا آنلاین و با زبان‌های مختلف گوش کنند. هر روز 180 میلیون نفر شنونده موزیک‌های زیبای این سرویس هستند. این برنامه به عنوان بزرگترین گنجینه موسیقی دنیا معرفی می‌شود، چون بیش از 40 میلیون موزیک را در خود جای داده است. اسپاتیفای توسط کشور سوئد به دنیا معرفی شده و دارای 2 نسخه رایگان و پرمیوم است که در اینجا شما را با آنها آشنا می‌کنیم.

 

معرفی سرویس موسیقی اسپاتیفای

سرویس موسیقی اسپاتیفای با شرایط خاصی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و برای استفاده از خدمات این پلتفرم نیاز است تا اشتراک خاصی را خریداری کنید. برخی آیتم‌های این سرویس به صورت رایگان ارائه می‌شوند و برخی دیگر نیازمند هزینه است که شما با خرید اکانت و اشتراک می‌توانید از آنها استفاده کنید.

امکان استفاده از برنامه به صورت آفلاین و آنلاین وجود دارد و زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید باز هم می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید. اسپاتیفای محیطی جذاب دارد و دسترسی به تمام امکانات در این محیط فراهم شده است. کاربران می‌توانند با گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و... از شنیدن موسیقی‌های این برنامه نهایت لذت را ببرند.

این سرویس در سال 2008 راه‌ اندازی شده و اکنون پیشرفت‌های خوبی را پشت سر گذاشته است. با خرید اشتراک و پرداخت هزینه شما می‌توانید موسیقی را با کیفیت بهتر گوش کنید و از خدمات بیشتر این پلتفرم استفاده کنید. امکان به اشتراک گذاشتن موسیقی دلخواه با دوستان و در شبکه‌های اجتماعی مختلف وجود دارد.

 

معرفی سرویس موسیقی اسپاتیفای

 

نحوه خرید اشتراک سرویس موسیقی اسپاتیفای

سرویس موسیقی اسپاتیفای برنامه‌ای بروز بوده که در آن تمام موسیقی‌های ایرانی و خارجی با زبان‌های مختلف گنجانده شده است. برای استفاده از تمام امکانات بین برنامه نیاز است تا شما اشتراک مربوط به پلتفرم را خریداری کنید. نحوه خرید اکانت اسپاتیفای به 3 شیوه امکان‌پذیر است:

  1. پرداخت مستقیم دلاری از طریق صرافی‌ها: برای خرید اشتراک سرویس موسیقی اسپاتیفای صرافی‌ها هم گزینه خوبی هستند. به کمک کردیت کارت و پی پال می‌توان از داخل ایران هم اشتراک را خریداری کرد. صرافی‌های اینترنتی این روش را به خوبی پوشش می‌دهند و کارمزد کمتری هم برای انجام این کار دریافت می‌کنند.
  2. پرداخت از طریق دوستان و آشنایان خارج از کشور: به کمک دوستان خارج از کشور هم خرید اشتراک امکان‌پذیر است. برای این کار باید یک اکانت درست کنید و از دوستان خارج از کشور خود درخواست کنید تا اکانت را برای شما فعال کنند.
  3. خرید گیفت کارت اسپاتیفای: سومین روش برای خرید اشتراک،  خرید گیفت کارت اسپاتیفای است که به کمک آن می‌توانید از تمام امکانات پلتفرم استفاده کنید. وبسایت مارال گیفت گزینه با توجه به چندین سال سابقه و داشتن مجوز های لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی گزینه مناسبی برای خرید این گیفت کارت است.

 

نحوه خرید اشتراک سرویس موسیقی اسپاتیفای

 

امکانات موجود در سرویس موسیقی اسپاتیفای

سرویس موسیقی اسپاتیفای با امکانات خوبی که در خود جای داده توانسته طی سال‌های اخیر از دیگر رقبا پیشی بگیرد و کاربران زیادی را جذب کند. برخی امکانات این سرویس به صورت رایگان ارائه می‌شوند و استفاده از بعضی سرویس‌ها نیازمند پرداخت هزینه و خرید اشتراک است.

با نصب این برنامه در سیستم خود در واقع شما صاحب یک رادیو خواهید شد. از دیگر امکانات موجود در این برنامه می‌توان به شنیدن صوت از تمام ایستگاه‌های رادیویی اشاره کرد. پادکست‌های موجود در این سرویس‌ با کیفیت بالا و به صورت آفلاین ارائه می‌شوند و قابل شنیدن هستند.

آهنگ‌های مورد علاقه شما با اسپاتیفای همیشه در دسترس هستند. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به ذخیره موزیک‌های مورد علاقه اشاره کرد که با ساخت اکانت این قابلیت برای کاربران فعال می‌شود. نسخه‌های این برنامه قابل نصب روی دستگاه‌های مختلف هستند. با اسپاتیفای می‌توان موزیک‌های جدید خوانندگان را به راحتی دنبال کنید.

ایجاد پلی لیست مشترک از دیگر امکانات موجود در اسپاتیفای است که کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. ساختن یک پلی لیست مشترک با دوستان لذت استفاده از این سرویس را دو چندان می‌کند. در دورهمی‌ها می‌توان به کمک این سرویس موزیک‌های دلخواه دیگران را هم پلی کرد. اسپاتیفای دارای هوش مصنوعی است و متناسب با سلیقه شما آهنگ را پیشنهاد می‌کند.

 

امکانات موجود در سرویس موسیقی اسپاتیفای

 

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای برای کاربران زیاد بوده که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی نامحدود به جدیدترین آهنگ‌ها: دسترسی به موزیک‌های جدید که با تازگی عرضه شده‌اند باعث استقبال بیشتر مخاطبین از این برنامه شده است. برای به‌روز بودن آنها کافی است تا اشتراک این سرویس را خریداری کنید.
  • انتخاب نامحدود آهنگ‌ها و آلبوم‌ها: با اکانت پرمیوم می‌توانید در دستگاه‌های مختلف از این برنامه استفاده کنید و محدودیتی برای گوش کردن موزیک وجود ندارد.
  • عدم وجود تبلیغات آزار دهنده: در سرویس موسیقی اسپاتیفای پرمیوم هیچ تبلیغ آزار دهنده‌ای وجود ندارد و بین موزیک تبلیغات پخش نمی‌شود. در نسخه رایگان تبلیغات 15 تا 30 ثانیه‌ای دیده می‌شود اما با خرید اشتراک دیگر تبلیغی وجود ندارد.
  • لذت بردن از بهترین کیفیت پخش موسیقی: برای کاربرانی که اکانت رایگان دارند کیفیت موزیک پایین‌تر است اما وقتی اشتراک خریداری می‌شود کیفیت افزایش می‌یابد.
  • پخش موسیقی به صورت آفلاین: کاربران می‌توانند به صورت آفلاین و آنلاین موزیک مورد علاقه خود را گوش دهند و از این مزیت بزرگ نهایت استفاده را ببرند.

 

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای

 

سخن پایانی

سرویس موسیقی اسپاتیفای با قابلیت‌های خوبی که دارد توانسته در جذب کاربران موفق عمل کند و به عنوان بهترین سرویس پخش موسیقی در جهان معرفی شود. افرادی که می‌خواهند از تمام امکانات این سرویس جامع و کامل استفاده کنند باید اشتراک آن را خریداری کنند. ساخت اکانت و خرید اشتراک به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد و هر کس می‌تواند با توجه به بودجه‌ای که دارد هزینه مورد نظر را برای خرید اشتراک پرداخت کند. با این سرویس هر جای دنیا که باشید امکان شنیدن موسیقی دلخواه وجود دارد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب