همه چیز در مورد گیفت کارت های ویزا کارت و مستر کارت مجازی

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
همه چیز در مورد گیفت کارت های ویزا کارت و مستر کارت مجازی
چکیده مقاله :

برای خرید از خارج از کشور از روش های مختلفی استفاده می شود که ویزا کارت و مستر کارت از جمله آن ها هستند. در این مقاله قصد بررسی همه چیز در مورد گیفت کارت های ویزا کارت و مستر کارت مجازی را داریم.

همه چیز در مورد گیفت کارت‌های ویزا کارت و مستر کارت مجازی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کسب و کارهای مجازی خرید اینترنتی بیشتر شده است. برای خرید از خارج از کشور از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که ویزا کارت و مستر کارت از جمله آن‌ها هستند. در این مقاله قصد بررسی همه چیز در مورد گیفت کارت‌های ویزا کارت و مستر کارت مجازی را داریم. تا پایان این مطلب با ما همراه بوده و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

 

همه چیز در مورد گیفت کارت های ویزا کارت و مستر کارت مجازی

 

آشنایی با گیفت کارت ویزا

گیفت کارت ویزا برای افرادی که می‌خواهند کارت اعتباری با شارژ مخصوص برای خرید اینترنتی داشته باشند، مناسب است. این کارت از آمریکا صادر شده و از طریق ایمیل و به صورت مجازی به دست شما عزیزان می‌رسد. این کارت مجازی بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به شخصی که مورد علاقه شماست، هدیه دهید.‌ با توجه به اینکه آمریکا کشوری معتبر بوده و این کارت را صادر می‌کند، خریدهای خود را با خیالی راحت انجام دهید.

با استفاده از این کارت می‌توان از تمام فروشگاه‌ها و سایت‌هایی که درگاه ویزا یا امکس دارند و دبیت کارت را قبول می‌کنند، خرید کنید.‌ در سایت مورد نظر تا مرحله پرداخت پیش بروید تا مطمئن شوید که سایت درگاه ویزا داشته باشد. همچنین می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و درباره کارت پیش پرداخت شده یا همان دبیت کارت سؤالات خود را مطرح کنید.‌ این کارت طیف وسیعی از خدمات را به کاربران خود ارائه داده و می‌توان در همه کشورها پرداخت انجام داد؛ همچنین می‌توان سپرده پس انداز، برداشت و انتقال وجه نیز با آن انجام داد.‌

قیمت گیفت کارت ویزا کارت مجازی در مارال گیفت: خرید گیفت کارت ویزا کارت مجازی

مزایای استفاده از ویزا کارت

بهترین ویژگی و قابلیت ویزا کارت این است که می‌توان در کشورهای زیادی از آن استفاده کرد.‌ بیشتر کشورها شرایطی فراهم کرده‌اند که با مراجعه حضوری به دستگاه‌های کارتخوان می‌توانید خرید خود را انجام دهید.‌ از سایت‌های مختلف خرید کرده و یا اینکه به دیگر حساب‌های بین‌المللی پول انتقال دهید. با استفاده از این کارت می‌توان از سایت‌های خارجی محصولات مختلفی را تهیه کرده و یا خدمات گوناگونی را انجام داد. این کارت شما را به کیف پول الکترونیک پی‌پال وصل کرده و با آن می‌توان هزینه‌های مربوط به تعیین وقت کانادا، انگلیس، آمریکا و ... را انجام داد.

 

مزایای استفاده از ویزا کارت

 

آشنایی بیشتر با مستر کارت

مستر کارت یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی است که با آن پرداخت‌های ارزی را می‌توان انجام داد.‌ این کارت در دو نوع فیزیکی و مجازی عرضه می‌شود که با کارت‌های فیزیکی می‌توان پول را از ATM دریافت کرد و از دستگاه پوز پرداخت انجام شود. کارت مجازی شامل اطلاعات بانکی و کد است که با آن پرداخت‌های آنلاین انجام می‌شود. این کارت اعتباری جایگزین پول نقد بوده و مثل کارت‌های بانکی ایران است. این کارت‌ها قابلیت این را دارند که تا 25 الی 500 دلار آن‌ها را شارژ کرده و قابلیت پرداخت در سایت‌های خارجی دارند و می‌توان به صورت آنلاین تراکنش‌ها و موجودی را مشاهده کرد.‌ از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت برگشت پول اشاره کرد.

 

مزایای استفاده از مستر کارت

استفاده از مستر کارت مزیت‌های متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به ارائه در مبلغ‌های مختلف اشاره کرد. این کارت‌ها از 5 دلار قابل سفارش بوده و هزینه صدور آن به مبلغ درخواستی بستگی دارد.‌ مستر کارت‌ها نیاز به پشتیبانی بانک ندارند؛ زیرا prepiad هستند. برای گرفتن این کارت نیازی نیست که به خارج از ایران رفته و یا حسابی باز کنید.‌ از دیگر مزیت‌های آن عدم کسر کارمزد در هنگام استفاده از پرداخت کننده است.‌ همچنین در این کارت‌ها امکان بلاک شدن حساب وجود نداشته و می‌توان در داخل ایران نیز به آسانی از آن استفاده کرد.‌

 

مزایای استفاده از مستر کارت

 

انواع ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مستر کارت به سه گروه تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

کارت‌های اعتباری: این کارت به حساب بانکی که حقوق ماهانه فرد در آن واریز می‌شود، وصل می‌شود. شرکت‌ها و مؤسسات پشتوانه مالی آن را تضمین کرده و فرد دارای کارت می‌تواند بیشتر از موجودی خود خرید کند. همچنین اگر موجودی صفر باشد، باز هم می‌توان خرید انجام داد؛ زیرا دارای پشتوانه مالی است.‌ این نوع کارت‌ها در شش نوع و توسط مؤسسات مالی و بانک‌ها صادر می‌شوند.

کارت نقدی: این نوع کارت به وسیله بانک پشتیبانی شده و به اندازه‌ای که در حساب پول و موجودی است، می‌توان پول برداشت کرد.

کارت prepaid: این کارت شبیه کارت هدیه بوده و نیازی نیست حساب بانکی متصل داشته باشید. این کارت‌ها پیش پرداخت شده هستند و با توجه به نوع آن قابلیت شارژ داشته یا غیر قابل شارژ هستند. در این صورت به اندازه همان موجودی می‌توان برداشت کرد.

 

انواع ویزا کارت و مستر کارت

 

شرایط دریافت ویزا کارت و مستر کارت

اول باید فرم مربوطه را پر کرد و مدارکی چون عکس در سایز پاسپورت و کپی کارت ملی، مدارک هویتی و پاسپورت را آماده کرد. همچنین مدارک اقامتی مثل گواهینامه رانندگی و قبض آب و برق نیز لازم است. اظهارات بانکی نیز برای دریافت این‌ کارت‌ها لازم است.‌ پس از تکمیل مدارک و گرفتن کارت می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورت استفاده از این کارت‌ها چون دارای پشتوانه مالی هستند، حتی با موجودی پایین و صفر نیز می‌توان محصول مورد نیاز خود را تهیه کرد.

 

شرایط دریافت ویزا کارت و مستر کارت

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی همه چیز در مورد گیفت کارت‌های ویزا کارت و مستر کارت مجازی پرداختیم. ویزا کارت و مستر کارت از جمله کارت‌های اعتباری هستند که با استفاده از آن می‌توان خرید محصولات و انتقال پول را انجام داد. صادر کننده این کارت‌ها کشور آمریکا بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است. این کارت‌ها در انواع مختلفی موجود هستند و استفاده از آن‌ها مزیت‌هایی به همراه دارد. با استفاده از این کارت‌ می‌توان از سراسر جهان از سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که درگاه ویزا و امکس دارند، به راحتی محصول خود را تهیه کرد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب