نکات خرید گیفت کارت آمازون

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
نکات خرید گیفت کارت آمازون
چکیده مقاله :

گیف کارت آمازون یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای هر فردی است که به خرید آنلاین علاقمند بوده با ما در این مقاله همراه باشید تا راهنمای خرید گیفت کارت آمازون را بررسی کنیم.

نکات خرید گیفت کارت آمازون

از پرطرفدارترین و در عین حال کارآمدترین ابزار برای خرید آنلاین می‌توان خرید گیفت کارت آمازون را نام برد. کاربران با استفاده از این کارت بدون نیاز به داشتن کارت‌های اعتباری و نقدی با خیال راحت می‌توانند اقدام به خرید کنند. یکی از مزیت‌های قابل توجه گیفت کارت آمازون این است که در همه کشورهای مختلف قابل استفاده است. با این حال فرقی نمی‌کند که  شما در ایران و چه در کشور دیگری باشید. شما با در اختیار داشتن این گیفت کارت می‌توانید  از وب سایت آمازون به راحتی خرید و مبلغ اجناس مورد نظر را پرداخت کنید. اگرچه خرید گیفت کارت با مزایای زیادی همراه است اما در زمان خرید آن باید به برخی از نکات مهم توجه داشته باشید. ما در ادامه به بررسی نکات مهم در این رابطه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

خرید گیفت کارت آمازون

برای خرید از فروشگاه بزرگ آمازون نیاز به خرید گیفت کارت دارید. شما با خرید این گیفت کارت بدون نگرانی از به سرقت رفتن اطلاعات کارت بانکی خود می‌توانید در بین دنیایی از محصولات به دلخواه خود خرید کنید. البته شما با خرید و هدیه دادن آن به دوستانتان برای آنها یک فرصت طلایی ایجاد می‌کنید تا محصولات خود را به دلخواه انتخاب کنند و تجربه لذت بخشی از خرید داشته باشند.

به طور حتم با این سؤال مواجه خواهید شد که گیفت کارت آمازون را از کجا می‌توان خریداری کرد؟ منابع مختلفی هستند که می‌توانید گیفت کارت را از آن‌ها خریدداری کنید. علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین که به صورت آنلاین این کارت‌ها را می‌فروشند شما می‌توانید به صورت حضوری از صرافی‌های دیجیتال نیز گیف کارت را تهیه نمایید.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

نکات مهم در خرید گیفت کارت آمازون

در زمان خرید گیفت کارت آمازون باید به چند نکته مهم و ضروری توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید با خیال آسوده این کارت را خریداری کنید. این نکات مهم و قابل توجه عبارتند از:

  • معتبر بودن فروشنده: قبل از خرید در رابطه با فروشنده‌ای که قرار است از آن گیفت کارت بخرید اطلاع یابید و از معتبر بودن فروشنده اطمینان پیدا کنید.
  • قیمت: باتوجه به اینکه فروشگاه‌های مختلف گیفت کارت را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند؛ به همین دلیل قبل از خرید ابتدا قیمت‌های چند فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کنید تا بدین شکل بتوانید گزینه مناسبی را برای خرید پیدا کنید.
  • ارز گیفت کارت: گیفت کارت‌های آمازون در ارزهای مختلف همچون پوند، یورو و دلار برای مشتریان ارائه می‌شوند. با این حال سعی کنید ارز گیفت کارت را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
  • تاریخ انقضاء: یکی از مهمترین نکات در زمان خرید گیفت کارت، توجه کردن به تاریخ انقضاء آن است. با این حال قبل از خرید قبل از هر چیز تاریخ انقضاء آن را بررسی کنید.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

مزیت‌های استفاده از گیفت کارت آمازون

همان طور که بیان کردیم گیفت کارت آمازون یک فرصت عالی برای هدیه دادن به خانواده، اقوام، دوستان و همکاران است. دلایل متعددی موجب محبوبیت گیفت کارت می‌شود که از مهمترین مزیت‌های استفاده از آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع محصولات: شما با دردست داشتن گیفت کارت می‌توانید در بین محصولات متنوع هر آنچه را که می‌خواهید انتخاب کنید.
  • اصل بودن محصولات: در برخی از مواقع ممکن است در زمان خرید متوجه تقلبی و اصل بودن کالا نباشید و در قبال کالای تقلبی وجهی را پرداخت کنید. قرار گرفتن در چنین موقعیتی  زیاد خوشایند نیست. اما یکی از مزیت‌های اصلی خرید با گیفت کارت این است که همه محصولات اصل بوده و خبری از نمونه‌های تقلبی محصولات نیست.
  • کیفیت بالای محصولات: از آنجا که بیشتر محصولات وارداتی به ایران از کشورهای همسایه است محصولاتی که در شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود کیفیت بالایی ندارد. اما خرید از آمازون به دلیل دسترسی داشتن به محصولات عالی و باکیفیت این مشکل را به راحتی حل کرده و شما با خیال راحت و بدون ترس از عدم کیفیت محصولات می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

چگونگی خرید و استفاده از گیفت کارت آمازون

در ابتدای خرید گیفت کارت باید سایت آمازون مورد نظر را مشخص کنید. از آنجا که سایت‌های مختلف آمازون نظیر آمریکا و امارات، آمازون انگلیس هر کدام محصولات خود را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند به همین دلیل باید قبل از خرید سایت مورد نظر مشخص شود. بعد از بررسی و مشخص کردن سایت جهت خرید گیفت کارت باید وارد بخشی شوید که گیفت کارت آمازون عرضه می‌کند. در این مرحله می‌توانید گیفت کارت را خریداری کنید. پس از تهیه کارت می‌توانید به سایت آمازون وارد شوید.

 در صورتی که حساب کاربری دارید می‌توانید وارد حساب کاربری‌تان شوید و اگر حساب کاربری ندارید در همین مرحله باید حساب کاربری برای خود بسازید. با وارد شدن به بخش کاربری  عبارت Your Account را در صفحه جستجو کنید و سپس روی آن کلیک نمایید. با کلیک بر این عبارت صفحه جدید برای شما باز می‌شود در صفحه مربوطه عبارت Gift Cards به معنی کارت هدیه را انتخاب کنید. در این مرحله شما به صفحه مربوط به مدیریت کارت‌های هدیه هدایت خواهید شد.در این صفحه نیز باید عبارت Redeem a Gift Card به معنی فعال سازی کارت هدیه را کلیک کنید. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید کد روی گیفت کارت را در کادر مربوطه وارد کنید. کد مورد نظر در زیر یک لایه محافظ قرار دارد که باید با احتیاط آن را خراش دهید تا کد برای شما رویت شود. بعد از وارد کردن کد روی گزینه Redeem به معنی فعال سازی کلیک کنید. در صورت صحیح بودن کد مورد نظر مبلغ به حساب کارت شما واریز و گیفت کارت شارژ می‌شود.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

با گیفت کارت آمازون چه محصولاتی می‌توان خریداری کرد؟

گیفت کارت آمازون دارای کاربردهای متنوعی است. شاید باورش برایتان سخت باشد اما با در اختیار داشتن این کارت می‌توانید انواع محصولات نو و دسته دوم را خریداری کرد. آمازون به عنوان بزرگترین فروشگاه در جهان ارائه کننده همه محصولات متنوعی است که قابلیت خرید این محصولات را با گیفت کارت برای شما ارائه می‌دهد. از جمله این محصولات می‌توان خرید لوازم نو و دست دوم، خرید انواع بازی‌ها، خرید کتاب، خرید بسته‌های نرم‌افزاری، خرید لوازم تفریحی، خرید کیف و کفش و پوشاک، خرید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های دیجیتالی و خرید لوازم خانگی را نام برد. علاوه بر موارد مذکور شما می‌توانید برای موبایل خود برنامه اندروید خریداری و نصب کنید.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

نکات مهم در رابطه با نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

نحوه استفاده از گیفت کارت مستلزم توجه کردن به نکات مهم در این رابطه است. ازجمله این نکات مهم می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

  • در زمان خرید و استفاده از گیفت کارت مبلغ درج شده روی کارت را ارزیابی کنید.
  • در صورتی که فکر می‌کنید که اعتبار کارت تمام شده یا مبلغ آن کم شده است در اسرع وقت با شرکت مربوطه تماس برقرار کنید.
  • از فروشنده کارت بخواهید تا شماره کارت یا رسید را به شما بدهد و این اطلاعات را در جای مناسبی نگه دارید.
  • گیفت کارت در واقع یک نوع پول نقد است پس حواستان را خوب جمع کنید و مراقب باشید که گم نشود به این دلیل که در خریدهای اینترنتی به آن نیاز خواهید داشت.

 

نکات خرید گیفت کارت آمازون

 

سخن پایانی

گیف کارت آمازون یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای هر فردی است که به خرید آنلاین علاقمند بوده و به دنبال محصولات اصل و باکیفیت می‌باشد. این کارت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا به دنیای از محصولات دسترسی داشته باشند و متناسب با سلیقه خود محصولات اصل و تضمین شده را خریداری کنند. اگر شما هم مایل به خرید گیفت کار هستید با توجه به نکات مهم و دنبال کردن مراحل خرید و شارژ آن می‌توانید از این کارت جهت خرید محصولات به صورت آنلاین استفاده نمایید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب