آموزش انتقال یوسی در پابجی

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
آموزش انتقال یوسی در پابجی
چکیده مقاله :

با انتقال یوسی در پابجی می توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتقاء دهید و اینچنین به یک بازیکن قوی تر تبدیل شوید، با ما در این مقاله از مارال گیفت همراه باشید تا نحوه انتقال یوسی در پابجی را برای شما شرح دهیم.

آموزش انتقال یوسی در پابجی

انتقال یوسی در پابجی یکی از مبحث‌های بسیار مهم در بازی پرطرفدار پابجی است. پابجی به عنوان یک بازی سطحی با ارائه ارزی به نام یوسی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بتوانند از مزایای بیشتری در بازی بهره‌مند شوند و باید گفت که انتقال یوسی یکی از موارد مهمی است که باعث اشتیاق بیشتر گیمرها به این بازی شده است.

قیمت گیفت کارت یوسی پابجی موبایل: خرید گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

 

آموزش انتقال یوسی در پابجی

 

UC چیست؟

UC یک نوع ارز است. برای اینکه بتوانید در لوت باکس‌ها اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید به این ارز نیاز دارید. شما اگر یوسی در اختیار نداشته باشید قادر به باز کردن باز کردن جعبه‌های کلاسیک و الیت نخواهید بود. در بازی PUBG جعبه‌های رایگان هم وجود دارند ولی با وجود یوسی می‌توان شانس خود را برای باز کردن جعبه افزایش دهید. 

 

آموزش انتقال یوسی در پابجی

 

مراحل انتقال یوسی در پابجی

برای انتقال یوسی در پابجی شما در مرحله اول باید ایمیل درخواست را از دوستان خود در بازی دریافت کنید. با استفاده از گزینه Royal Pass از صفحه لابی می‌توان ایمیل درخواست را ارسال کرد و سپس شما باید روی گزینه Royal Pass کلیک کرده و گزینه Upgrade Pass را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی باید روی گزینه Send Request کلیک کنید و در مرحله بعدی برای مشاهده Royal Pass به گزینه Mail مراجعه کنید که در صفحه لابی در قسمت راست صفحه وجود دارد. حال باید Gift centre، Request menu را بررسی کنید و روی گزینه View روی اسم دوست خود کلیک کرده و بعد از انتخاب دوست خود روی گزینه Give ضربه بزنید.

 

آموزش انتقال یوسی در پابجی

 

شرایط انتقال یوسی در پابجی

برای انتقال یوسی در پابجی باید سطح کاراکتر شما بالاتر از 3 باشد؛ همچنین باید 24 ساعت از دوستی شما با شخص مقابل در بازی گذشته باشد. به خاطر داشته باشید که هم افزایی هم باید بیش از 20 باشد. ناگفته نماند که شما تنها به دوستانی می‌توانید برای انتقال یوسی در این بازی درخواست دهید که در بخش Synergy هم باشد. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که سعی کنید تعداد دوستان خود را در این بازی بالا ببرید و به آن‌ها لایک بدهید.

 

آموزش انتقال یوسی در پابجی

 

منتقل کردن UC از طریق فروشگاه گوگل پلی

برخی از گیمرها گزینه Royal Pass را مناسب نمی‌دانند و به همین دلیل از طریق گوگل پلی اقدام می‌کنند. Royal Pass تنها مقدار محدودی یوسی را منتقل می‌کند و اگر به دنبال مقدار بیشتری هستید باید از روش دیگری وارد عمل شوید.

وارد حسابی شوید که قرار است در آن یوسی را مورد استفاده قرار دهید. در سمت بالای صفحه نماد یوسی وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید. گزینه و مقدارهای متنوعی را می‌توانید مشاهده کنید و شما متناسب با بودجه خود می‌توانید مقدار مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس بازی شما را به سمت فروشگاه گوگل پلی هدایت خواهد کرد. در فروشگاه روش پرداخت را انتخاب کرده و خرید خود را به ثبت خواهید رساند. در پایان یوسی به حساب شما واریز خواهد شد. 

 

آموزش انتقال یوسی در پابجی

 

سخن پایانی

با انتقال یوسی در پابجی می‌توانید سلاح و تجهیزات خود را ارتقاء دهید و اینچنین به یک بازیکن قوی‌تر تبدیل شوید و به همین دلیل، ما در این مطلب سعی کردیم در مورد مراحل و روش‌های منتقل کردن یوسی در پابجی با شما صحبت کنیم. بدین ترتیب، شما با لذت بیشتری به بازی پابجی مشغول خواهید شد و از آپشن و آیتم‌های بیشتری قادر به استفاده خواهید بود.


بیشتر بخوانید:

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب