چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟
چکیده مقاله :

شاید برای شما نیز به عنوان کاربر بازی های گیم پس این سؤال پیش آمده باشد که چگونه می توان به صورت آفلاین بازی های گیم پس بازی کرد؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به جواب سوالتان پاسخ دهیم.

چگونه بازی‌های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

اگر بازی‌های ویدیویی برای شما جذاب و هیجان انگیز است و زمان زیادی را صرف بازی‌های ویدیویی در پی وی سی و کنسول‌ها می‌کنید، ما به شما خرید اشتراک بازی‌های گیم پس را پیشنهاد می‌دهیم. اما گیم پس چیست و چطور می‌توان به آن دسترسی داشت؟ گیم پس یک سرویس اینترنتی اشتراکی به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توان به بیش از 100 نوع بازی و تخفیفات مربوط به آنها دسترسی داشت. بازی‌های گیم پس قابل اجرا روی پی سی و کنسول‌های ایکس باکس هستند. ما در ادامه به بررسی چگونگی انجام بازی‌های گیم پس به صورت آفلاین می‌پردازیم و در این رابطه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

معرفی گیم پس

گیم پس به عنوان یک سرویس ویژه از شرکت مایکروسافت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بدون هیچ محدودیتی در دوره زمانی اشتراک فعال، به انواع متنوعی از بازی‌های دسترسی داشته باشد. گیم پس برای اولین بار در سال 2017 روی کنسول‌های Xbox One و در سال 2019 نیز روی کامپیوترهای شخصی به صورت رسمی راه اندازی شد. بازی‌های گیم پس به صورت دوره‌ای بروزرسانی می‌شوند و البته بازی‌های جدیدی نیز به مجموعه آن افزوده می‌شود. با این حال کاربران با استفاده از بازی‌های گیم پس به بیشمار بازی‌های متنوع دسترسی پیدا می‌کنند.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

چگونه به صورت آفلاین بازی‌های گیم پس بازی کنیم؟

شاید برای شما نیز به عنوان کاربر بازی‌های گیم پس این سؤال پیش آمده باشد که چگونه می‌توان به صورت آفلاین بازی‌های گیم پس بازی کرد؟ برای بازی کردن گیم پس به صورت آفلاین شما قبل از هر چیز باید به یک کامپیوتر شخصی در اختیار داشته باشید. البته در برخی از کامپیوترهای شخصی بازی‌های گیم پس به حالت آفلاین پشتیبانی می‌کنند. در این حالت شما بدون نیاز به اینترنت نیز می‌توانید بازی کنید.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

برای بازی کردن بازی‌های گیم پس آن هم به صورت آفلاین شما ابتدا باید روی کامپیوتر خود اپلیکیشن Xbox را نصب کنید. شما با نصب این اپلیکیشن و اجرای آن باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. در این حالت شما می‌توانید به صورت آفلاین  تجربه بازی‌های گیم پس را داشته باشید. البته به این نکته توجه داشته باشید که تعداد محدودی از این بازی‌ها هستند که دارای چنین قابلیتی می‌باشند و برخی دیگر از بازی‌ها دارای محدودیت‌های تکنیکی هستند؛ به همین دلیل نمی‌توان به صورت آفلاین آنها را بازی کرد.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

مزیت‌های بازی‌های آفلاین بازی‌های گیم پس

با توجه به اینکه بازی‌های آفلاین گیم پس، کاربردی بوده و مزیت‌های زیادی دارد به همین دلیل افراد زیادی مایل به انجام آن به صورت آفلاین هستند. بازی‌های گیم پس دارای مزیت‌های بیشماری هستند که عبارتند از:

  • یکی از مزیت‌های اصلی بازی‌های گیم پس این است که هیچ محدودیت مکانی و زمانی ندارد و بدون نیاز به اینترنت حتی در سفرها و محیط‌های بدون اینترنت نیز امکان بازی کردن آن وجود دارد.
  • حریم خصوصی شما حفظ خواهد شد به این دلیل که در بازی آفلاین آن دسترسی به اطلاعات شخصی شما نیز همچون موارد دیگر محدود می‌شود.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

مراحل اجرای بازی‌های آفلاین گیم ‌پس در کامپیوتر

همان طور که بیان کردیم برای بازی‌های آفلاین گیم پس ابتدا به یک کامیپوتر شخصی نیاز است. در ادامه مراحل اجرای بازی‌های آفلاین گیم پس در کامپیوتر را ارائه خواهیم کرد. این مراحل شامل موارد زیر است:

  • برنامه Xbox را در کامپیوتر باز کنید. در صورتی که این بازی را هنوز روی کامپیوتر نصب نکرده‌اید بهتر است ابتدا از فروشگاه مایکروسافت آن را دانلود و سپس نصب کنید.
  • با باز شدن برنامه Xbox وارد حساب کاربری خود شوید و اطلاعات مربوطه را وارد کنید. در صورتی که حساب کاربری ندارد ابتدا برای خود یک حساب رایگان درست کنید.
  • در ادامه نیز با تهیه اشتراک ماهیانه گیم پس می‌توانید به کتابخانه بازی‌های گیم پس دسترسی پیدا کنید.
  • در این قسمت دربخش توضیحات بازی‌هایی که امکان بازی آفلاین را دارند انتخاب و سپس دانلود کنید.
  • در آخرین مرحله نیز می‌توانید بازی‌های انتخابی خود را به صورت آفلاین اجرا کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که برای بروزرسانی برخی از بازی‌های نیاز به اینترنت است.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

بازی‌های جدید به گیم پس چه زمانی اضافه می‌شوند؟

برای اضافه شدن بازی‌های جدید به گیم پس دقیقاً تاریخ مشخصی وجود ندارد. در واقع شرکت مایکروسافت نیز اعلام کرده است که به طور مستمر لیست بازی‌های گیم پس را بروزرسانی می‌کند. این بدین معنی است که زمان اشتراک شما فعال بوده و به راحتی می‌توانید به بازی‌هایی که ماهانه به صورت رایگان به سرویس اضافه می‌شوند در کتابخانه بازی‌های نگه دارید. به بیان دیگر، شما باید به طور جداگانه بازی‌ها را خریداری کنید و در صورتی که بازی از سرویس گیم پس حذف شود شما برای دسترسی دوباره باید آن را خریداری کنید.

با توجه به این امر شرکت مایکروسافت برای خرید بازی‌هایی که در این سرویس وجود دارد تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

 

چگونه بازی های گیم پس به صورت آفلاین بازی کنیم؟

 

سخن پایانی

بازی‌های گیم پس به عنوان یک اشتراک فعال است که می‌توانید آن را به صورت ماهیانه خریداری کنید و هر زمان که مایل بودید آن را لغو کنید. البته قیمت این سرویس در کشورها ممکن است یکسان نباشد. در واقع گیم پس یک سرویس اینترنتی اشتراکی به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توان به بیش از 100 نوع بازی و تخفیفات مربوط به آنها دسترسی داشت. بازی‌های گیم پس قابل اجرا روی پی سی و کنسول‌های ایکس باکس هستند.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب