تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی
چکیده مقاله :

می توان گفت تلگرام از محبوب ترین و پر طرفدارترین شبکه ی اجتماعی در این روزا به حساب می آید. با ما همراه باشید تا تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی را بررسی کنیم.

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

تلگرام یک نرم افزار ارتباطی بوده که همه ما در طول روز برای انجام کارهای خود زیاد از آن استفاده می‌کنیم. تلگرام در کنار واتساپ و دیگر نرم افزارها یک راه ارتباطی با دیگر افراد را برای ما فراهم می‌کند. این روزها نسخه جدیدی از تلگرام به نام تلگرام پرمیوم رونمایی شده است که قابلیت‌های آن بالاتر از تلگرام عادی است. البته کاربرانی که قصد نصب و استفاده از تلگرام پرمیوم را دارند باید بابت آن مبلغ مشخصی را پرداخت کنند تا بتوانند از قابلیت‌ها و امکانات برنامه استفاده کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که کاربرانی که از نسخه عادی تلگرام معمولی استفاده می‌کنند، نمی‌توانند به امکانات و قابلیت‌های تلگرام پرمیوم دسترسی داشته باشند. این روزها واتساپ با توجه به تحریم‌ها، به کندی اجرا می‌شود با این حال نسخه جدیدی از تلگرام امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ما در ادامه تلگرام پرمیوم و معمولی را مورد بررسی قرار داده و تفاوت بین این دو نرم افزار را بیان می‌کنیم.

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

معرفی تلگرام پرمیوم

به طور حتم همه شما با نرم افزار تلگرام آشنا هستید و این نرم افزار را در کنار دیگر نرم افزارهای واتساپ و... روی گوشی خود نصب کرده‌اید. تلگرام پرمیوم نسخه جدیدی از تلگرام است که دارای امکانات و قابلیت‌های بی نظیری همچون مدیریت چت، عکس پروفایل متحرک،دانلود سریع فایل‌ها و حذف تبلیغات و ... است. البته در تلگرام پرمیوم همه امکاناتی که در نسخه تلگرام معمولی موجود است همچنان بر سر جای خود باقی مانده‌اند و بدون هیچگونه پرداختی می‌توانید از آنها استفاده کنید. اما برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر تلگرام باید تلگرام پرمیوم را خریداری کنید. در این نسخه قابلیت‌های زیادی وجود دارد که در نسخه رایگان تلگرام وجود ندارد.

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

تفاوت‌های تلگرام پرمیوم و معمولی

تلگرام پرمیوم نسخه جدیدی از تلگرام است با این تفاوت که دارای ویژگی‌ها و امکانات بیشتری است. تفاوت‌های تلگرام پرمیوم و معمولی شامل موارد زیر است:

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

آیکون‌ها و نشان‌های ویژه

کاربرانی که از نسخه تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند در کنار نام کاربری خود یک آیکون ویژه دارند. این آیکون در واقع یک نشان ویژه است که کاربران عادی را از سایر کاربران متمایز می‌کند. با این حال هر کس با مشاهده آیکون مورد نظر در کنار نام کاربری متوجه این می‌شود که این کاربر در حال استفاده از نسخه پولی تلگرام پرمیوم است.

 

مدیریت بیشتر چت

با خرید تلگرام پرمیوم این امکان برای شما وجود دارد که روی کانال‌هایی که عضویت دارید، مدیریت بیشتری داشته باشید. در واقع شما در نسخه جدید تلگرام می‌توانید برای شلوغ نشدن صفحه تلگرام چندین پوشه ایجاد کنید. البته می‌توانید با انتخاب یکی از پوشه‌ها آن را به صورت پیش فرض قرار دهید تا در زمان باز کردن تلگرام برای شما اجرا شود و بالا بیاید.

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

کم شدن محدودیت‌ها

برای کاربران در صفحه تلگرام عادی محدودیت‌های زیادی وجود دارد. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به پین کردن چت‌ها و عضویت افراد در کانال‌ها اشاره کرد. در تلگرام پرمیوم چنین محدودیت‌های وجود ندارد؛ بنابراین برای دسترسی به امکانات بیشتر در تلگرام نیاز به پرداخت اشتراک تلگرام پرمیوم آن هم به صورت ماهیانه است.

 

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

حذف تبلیغات

نسخه جدید تلگرام این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در صفحه تلگرام شاهد هیچگونه تبلیغاتی نباشند؛ بنابراین شما با دانلود و نصب تلگرام پرمیوم دیگر شاهد تبلیغات اضافی از این نرم افزار نخواهید بود.

 

استیکرهای سفارشی شده

تلگرام عادی دارای استیکرهای زیادی است اما تلگرام پرمیوم دارای استیکرهای شخصی سازی و سفارشی سازی زیادی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته این استیکرها نسبت به استیکرهای معمولی به دلیل بزرگ بوده جلوه بهتری دارند.

 

سرعت دانلود بالاتر

یکی از تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی به سرعت دانلود بالا در تلگرام پرمیوم بر می‌گردد. سرعت دانلود در تلگرام عادی کم و در تلگرام پرمیوم به نسبت آن خیلی بالاتر است.

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

تبدیل صوت به متن

در تلگرام معمولی قابلیت ارسال پیام‌های صوتی وجود دارد. این برنامه دارای این قابلیت است که پیام شما را در همان لحظه تایپ و در قالب صوتی به مخاطب ارسال کند.

 

افزایش ظرفیت‌ها

یکی دیگر از تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی مربوط به افزایش ظرفیت‌ها بین این دو نرم افزار می‌شود. ظرفیت تلگرام پرمیوم دو برابر تلگرام معمولی است. به طور مثال شما در تلگرام معمولی می‌توانید فایل‌هایی با حداکثر حجم 2 گیگابایت را آپلود کنید اما در تلگرام پرمیوم امکان آپلود کردن فایل‌ها با حجم 4 گیگابایت وجود دارد.

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

عکس پروفایل متحرک

شما در تلگرام معمولی تنها یک تصویر ثابت را می‌توانید به عنوان پروفایل خود قرار دهید اما در تلگرام پرمیوم شما عکس پروفایل خود را می‌توانید به صورت انیمیشن و متحرک قرار دهید.

 

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی

 

آیا نسخه پرمیوم ارزش خرید دارد؟

بعد از بررسی تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی به طور حتم با این سؤال مواجه خواهید شد که آیا تلگرام پرمیوم ارزش خرید دارد؟ در پاسخ به این سؤال بهتر است اینگونه پاسخ دهیم که تلگرام پرمیوم برای کاربران حرفه‌ای که برای آنها تلگرام به عنوان یک کسب و کار تبدیل شده است، بسیار مفید می‌باشد.

 

سخن پایانی

تفاوت تلگرام پرمیوم و معمولی از برخی جهات است اما با بررسی چنین تفاوت‌هایی بین این دو نسخه از تلگرام می‌توان به این نتیجه رسید که تلگرام پرمیوم دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی است و برای کاربرانی که تلگرام برای آنها به عنوان یک بخش مهم برای کسب و کار محسوب می‌شود بسیار مفید است.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب