بلوم چه زمانی لیست می شود؟

6 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
بلوم چه زمانی لیست می شود؟
چکیده مقاله :

همانطور که در جریانید بازی بلوم نیز مانند سایر ایردراپ ها بسیار محبوب شده. در این مقاله قصد داریم در مورد بلوم و تاریخ لیست شدن آن برای شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

زمان لیست شدن بلوم

تاریخ لیست شدن بلوم چه زمانی است؟ این سوالیست که امروزه بسیاری از کاربران می‌پرسند و بسیاری از افراد منتظر لیست شدن و فروش آن هستند. پس از گذشت چند ماه از ارائه بازی تلگرامی بلوم خبرهایی مبنی بر شروع خرید و فروش آن ارائه شده است اما در حال حاضر هیچ کدام از منابع رسمی خبری مبنی بر اینکه چه زمانی خرید آن آغاز شده و برای فروش آن باید به کدام یک از صرافی‌های معتبر مراجعه کرد ارائه نداده‌اند.

ایردراپ بلوم تاگنون 50 میلیون کاربر فعال دارد و اعلام کرده که در 20 سپتامبر یعنی 30 شهریور آپدیتی هیجان انگیز در راه است و همچنین قرار است تا قبل از تاریخ 9 مهر در صرافی بایننس عرضه شود.

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

بازی بلوم چیست؟

قبل از اینکه در مورد تاریخ لیست شدن بلوم برای شما صحبت کنیم بهتر است بدانید اصلاً این بازی چیست؟ بلوم را می‌توانیم یک بازی شناخته شده تلگرامی معرفی کنیم که یک مینی آپ در تلگرام داشته و توسط ربات مربوط به آن پشتیبانی می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم تلگرام روی قسمت مشخص شده ضربه زده و توکن استخراج کنند. برای استخراج توکن‌ها در اپلیکیشن تلگرام نیاز است تا در ابتدا از طریق لینک بازی با نام BlumCryptoBot وارد شده و یک حساب Blum برای خود ایجاد کنید. سپس با کلیک روی دکمه Farm می‌توانید جمع آوری امتیاز را آغاز نمایید. جهت اینکه امتیازات خود را دریافت کنید نیاز است تا هر 8 ساعت یک بار ربات مربوط به آن را چک نمایید.

 

 

خرید گیفت کارت تلگرام پرمیوم

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

آیا بلوم معتبر است؟

موضوع مهمی که در کنار اطلاع از تاریخ لیست شدن بلوم اهمیت دارد این است که آیا این توکن معتبر است یا خیر؟ در این مورد می‌توانیم اقدام به ارزیابی موارد زیر جهت بررسی پاسخ این سوال کنیم:

داشتن تیم باتجربه: بلوم از متخصصان با تجربه در زمینه امور مالی و بلاکچین تشکیل شده به همین دلیل می‌توانیم این موضوع را یکی از نقاط قوت آن در نظر بگیریم.

نقشه راه روشن: وب سایت بلوم دارای یک نقشه راه روشن است و به دلیل راه‌اندازی مینی آپ و تجهیزات تخصصی دیگر می‌توانیم آن را جزو معتبرترین ارزهای جدید در نظر بگیریم.

 ایردراپ محبوب: به دلیل اینکه توکن بلوم در ایردراپ محبوب تلگرام قرار داشته و توسط تعداد زیادی از کاربران و افراد محبوب مورد استقبال قرار گرفته است در نتیجه این گزینه را نیز می‌توانیم یکی از نقاط قوت آن در نظر بگیریم.

عدم ارائه وایت پیپر: در کنار تمامی نکات مثبت، در حال حاضر بلوم، وایت پیپر رسمی و معتبری عرضه نکرده است و توضیحی در مورد جزئیات فنی پروژه خود نداده که این موضوع ممکن است کمی اعتبار آن را زیر سوال ببرد. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم که آیا در چند ماه اخیر این ارز لیست می‌شود یا خیر.

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

تاریخ لیست شدن توکن بلوم

در حال حاضر تاریخ دقیقی جهت لیست شدن ارز بلوم در دسترس نیست اما بسیاری از متخصصین معتقدند که این ارز تنها یک سرگرمی نبوده و نقشه راه آن هدفمند است. علاوه بر این، در چند وقت اخیر این پروژه از سوی بایننس برای شتاب دهنده در فصل 7 MVB انتخاب شده و این موضوع باعث اعتبار بخشی بیشتری به آن گردیده است. 

همچنین به دلیل اینکه بلوم دارای بیش از 8 میلیون کاربر است و لقب چهارمین کانال بزرگ در تلگرام را از آن خود کرده در نتیجه بسیاری از افراد معتقدند این توکن می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد و به دلیل حمایت بسیاری از افراد مشهور در جهان، می‌تواند جزو پروژه‌های قدرتمند به حساب بیاید که در آینده نزدیک لیست شده و افراد می‌توانند به راحتی سکه‌های خود را خرید و فروش کنند.

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

 با این حال به گفته برخی از متخصصین و منابع معتبر، مینی آپ این پروژه قرار است در سه ماهه سوم سال 2024 یعنی اواخر اردیبهشت تا اوایل مهر عرضه شود، به دنبال آن نیز ارز بلوم لیست می‌شود. به عبارتی این پروژه تصمیم دارد اقدام به ارائه رمز ارزی به نام بلوم کرده و یک صرافی غیر متمرکز به همراه کیف پول قوی و ایمن را در بازارهای ارز دیجیتال ارائه کند. به دلیل اینکه پلتفرم بلوم به صورت غیر مستقیم از صرافی بایننس پشتیبانی و حمایت کرده است در نتیجه بسیاری از افراد معتقدند به احتمال قوی این توکن در این صرافی لیست شود.

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

 البته طبق تحقیقات دقیقی که انجام شده است برخی از پروژه‌ها لیست نمی‌شوند زیرا به صورت ناشناس فعالیت داشته و هیچ وایت‌پیپری در پروژه مربوط به آنها موجود نیست. در صورتی که می‌خواهید در کمترین زمان از تاریخ لیست شدن توکن بلوم مطلع شوید توصیه می‌کنیم در صرافی‌های زیر عضو شوید:

● صرافی ال بانک

● بینگ ایکس

● نوبیتکس

● آبان تتر

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

بلوم در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

اطلاع از این موضوع که کدام صرافی‌ها اقدام به لیست کردن بلوم می‌کنند اهمیت دارد زیرا باعث دسترسی به طیف گسترده‌ای از معامله‌گران شده و باعث افزایش نقدینگی و افزایش پتانسیل قیمت می‌شود. با این حال هنوز هیچ کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر، توکن بلوم را لیست نکرده و هنوز از منابع رسمی تاریخ معتبری برای خرید و فروش این توکن اعلام نشده است. 

در نتیجه هیچ کدام از صرافی‌ها نیز اطلاعیه‌ای مبنی بر لیست شدن آن و خرید و فروش این ارز ارائه نکرده‌اند. البته برخی از منابع غیر رسمی عنوان کردند که احتمال لیست شدن بلوم در برخی صرافی‌های بزرگ مثل بایننس وجود دارد اما تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی این موضوع و تاریخ دقیق آن را تایید نکرده‌ است.

 

خرید اینترنتی سی دی کی

 

تاریخ لیست شدن بلوم

 

سخن پایانی

در این مقاله برای شما در مورد تاریخ لیست شدن بلوم صحبت کردیم و اطلاعات مهم را در مورد این ارز جهانی شناخته شده در اختیار شما قرار دادیم. در صورتی که نگران آینده پروژه بلوم هستید باید بگوییم که در حال حاضر صحبت‌هایی مبنی بر نزدیک بودن زمان لیست شدن آن ارائه شده اما تاریخ دقیقی برای آن در نظر نگرفته‌اند.

 به دلیل رقابت شدیدی که در فضای ارزهای دیجیتال به وجود آمده است آینده این پروژه هنوز نامشخص بوده اما بسیاری از متخصصین احتمال داده‌اند که در طی چند ماه اخیر این ارز دیجیتال لیست شده و شما می‌توانید به راحتی اقدام به خرید و فروش آن کنید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب