با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

7 دقیقه برای مطالعه
0 نظرات کاربران
با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید
چکیده مقاله :

اگر علاقمند به بازی های رایانه ای هستید این مقاله برای شماست. برترین بازی های انحصاری ایکس باکس را بررسی کرده ایم و در مورد هر کدام توضیحات جذابی ارئه داده ایم، پس با ما همراه باشید.

با برترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

بازی‌های رایانه‌ای از جمله بازی‌هایی است که علاقمندان بسیاری دارد. در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت زیادی در حوزه تولید بازی‌های رایانه‌ای هستیم. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین و مهم‌ترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس آشنا کرده و مشخصات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. هر سال بازی‌های جدیدی وارد بازار می‌شود که به طور مرتب به نسخه‌های جدیدتر به روزرسانی می‌شوند.

 

با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

 

معرفی برترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس

بازی‌های انحصاری ایکس باکس در انواع مختلفی موجود است که می‌توانید با توجه به سن و علایق خود آن را انتخاب نمایید. برخی از انواع این بازی ها به شرح ذیل هستند:

 

قیمت گیفت کارت ایکس باکس در مارال گیفت: خرید گیفت کارت ایکس باکس

 

بازی Hi-Fi Rush

این بازی از جمله جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس است. این بازی هم خلاقانه و هم اکشن طراحی شده است، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. از ویژگی‌های مهم این بازی می‌توان به گرافیک خوب، هیجان بالا، DLC مناسب اشاره کرد.

 

بازی Redfall

میتوان گفت این بازی ورژن جدید بازی‌های FPS و Co-Op است. داستان بازی در جزیره ماچوست است که تنها چهار نفر باید در مقابل تعداد زیادی خون آشام از خود حفاظت کنند. اگر بازی شما خوب باشد، می‌توانید روز‌های زیادی را سرگرم این بازی باشید و به سطوح مختلف بازی دست پیدا کنید. قطعاً هرچه بیشتر پیشروی کنید، مراحل جذاب‌تری در انتظار شماست. نکته خوب در مورد بازی Redfall این است که امکان آن وجود دارد که به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کنید.

 

بازی Microsoft Flight Simulator

از جمله بازی‌های شبیه‌ساز پرواز است که به شکلی خیره‌کننده تمام جزئیات را به نمایش گذاشته است. بازی به این شکل است که بعد از گذراندن مراحل آموزشی، می‌توانید به خلبانی حرفه‌ای تبدیل شده و یک پرواز عالی داشته باشید. در این بازی شما قادرید بر فراز آسمان شهر‌ها و کشور‌های مختلف پرواز کنید. انواع هواپیما‌ها با قابلیت‌های گوناگون و مشابه هواپیمای واقعی، فرودگاه‌های مختلف و... در این بازی وجود دارد که بر جذابیت آن می‌افزاید. به جرئت می‌توان گفت این بازی از قویترین گرافیک‌ها برخوردار است.

 

با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

 

بازی Sea Of Thieves

موضوع بازی، اکشن و ماجراجویی است. در این بازی، بازیکنان به عنوان دزدان دریایی به نبرد پرداخته و به دنبال کشف دنیای فانتزی درون بازی هستند. بازیکنان این بازی را یک فرد و یا یک گروه می‌توانند تشکیل دهند. بازیکنان همچون دزدان دریایی در دنیای واقعی، به دنبال جمع‌آوری پول، ‌اشیای قیمتی و ارتقاء کشتی هستند.

 

بازی Grounded

یکی دیگر از بازی‌های جذاب ایکس باکس که می‌توان به آن اشاره کرد، بازی Grounded است. داستان بازی از این قرار است که بازیکن در نقش آدمی کوچک به اندازه مورچه است و در اطراف خانه‌اش ر‌ها شده، باید راه خانه‌اش را پیدا کند. بازی با موضوع بقا طبقه‌بندی شده است و گیمر باید خود را از تار عنکبوت، چنگ حشرات مختلف و... نجات دهد. به طور کلی از زمانی که وارد فضای بازی شوید، با چالش‌های بسیاری روبرو خواهید شد. از جذابیت‌های این بازی می‌توان به این امر اشاره کرد که اگر از موجودی هراس داشته باشید، بازی به شما امکان تغییر شکل موجود را می‌دهد. این بازی برای افراد با سن‌های مختلف مناسب است.

 

بازی Gears of War 5

توسط شرکت The Coalition ارائه شده است و دنباله مستقیم Gears of War 4 و از بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس است. داستان این بازی اکشن در مورد کیت است که سعی دارد با مرگ مادرش کنار بیاید و در مورد گذشته‌اش اطلاعات خود بیشتری کسب کند. به جرئت می‌توان گفت روان‌ترین گیم پلی را دارد. خشونت بالا، گلوله باران سریع، اکشن بالا عواملی است که بر جذابیت این بازی افزوده است.

 

با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

 

بازی Halo Infinite

این بازی در عین اکشن بودنش بسیار سرگرم‌کننده است. یکی از جدیدترین و به روزترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس است که گیم پلی روانی دارد. بازیکن در نقش سربازی ماجراجو در جهان علمی و خیالاتی آینده زندگی می‌کند که در گیرو دار و جنگ با نیرو‌های خارق‌العاده است.

 

بازی Sunset Overdrive

بازی فوق، جهان آخرالزمانی را به تصویر کشیده است که شهر توسط موجودات عجیب تصرف شده است و بازیکن باید شهر را از چنین موجوداتی نجات دهد که همین امر بازی را هیجانی کرده است. انواع اسلحه برای ایجاد یک بازی زیبا و مهیج در این بازی طراحی شده است.

 

با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

 

بازی Starfield

از دیگر بازی‌های انحصاری ایکس باکس، استارفیلد است که به معرفی دنیای جدیدی پرداخته است. استودیوی Bethesda که زیر مجموعه مایکروسافت شده است، بازسازی این بازی را انجام داده است. از جمله بازی‌های هیجانی است که شخصیت اصلی بازی در فضا است و بازیکن می‌تواند آن را طبق سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

 

بازی 5 Forza Horizon

بازی مورد بررسی نسخه‌ای به روز و کامل از فرنچایز است که در زمره محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی های انحصاری ایکس باکس قرار است. داستان بازی در مورد مسابقه اتومبیلرانی در جهان باز و آزاد است که در شهر مکزیک شبیه‌سازی شده است. بازیکنان از کوه‌های دشوار، جنگل‌های سرسبز، باتلاق و... گذشته و خود را به خط پایان می‌رسانند. در این بازی بیش از 500 مدل ماشین وجود دارد که هر یک تجربه مهیجی را برای بازیکن خواهد ساخت.

 

با برترین بازی های انحصاری ایکس باکس آشنا شوید

 

قیمت گیفت کارت 

 

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی برترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس پرداختیم. افراد در هر سنی به انواع بازی‌ها علاقه دارند. بدون شک شما نیز تایمی را در روز به بازی اختصاص می‌دهید. انتخاب بازی مناسب برای هر سنی از اهمیت بالایی برخوردار است. بازی‌های برتر را معرفی کردیم، با توجه به سلیقه و سن می‌توانید بازی مناسبی را انتخاب نمایید.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، برای گروه مارال گیفت محفوظ می‌باشد. گروه طراحی و برنامه نویسی زریاوب